Hoppa till innehåll
Anime.se

SlumberPArty ^^ (gratis mat till de första att delta)


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

tycker att Psycho påminner väldigt mycket om happosai :P

 

Han har nog t.o.m. sagt det själv i denna tråden :P

 

Ska se till att göra en sida jag med, var ett tag sedans sist nu.

Har blivit lite dåligt med tid med sommarjobb och tre nya GCspel som kom på posten i torsdags :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 359
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Shaman King du jör för mykke text ffs man orkar inte läse och man fattar ej vad din del handlar om :(

 

Orkar man inte läsa det där? Inlägg på forumet är längre än det där, men jag får väl tänka på det nästa gång..Hmm måste nog ändra hur det ska utspela sig i fortsättningen isåfall..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e Vicius som har hindrat mig tidigare..

 

Jag? Pyttsan, jag vill bara att du skall åtminstone skaffa dig lite mer skill, så att man åtminstone ser vad det föreställer! ;) Träning är aldrig fel.

 

Och en annan sak; om alla andra har lärt sig att stava mitt namn rätt, så får du göra det också! Vicious

Kom ihåg det! >:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det e Vicius som har hindrat mig tidigare..

 

Jag? Pyttsan, jag vill bara att du skall åtminstone skaffa dig lite mer skill, så att man åtminstone ser vad det föreställer! ;) Träning är aldrig fel.

 

Och en annan sak; om alla andra har lärt sig att stava mitt namn rätt, så får du göra det också! Vicious

Kom ihåg det! ;)

 

A men du har hela tiden tjatat o sagt att; gå inte med än.. öva först...

men tänk om jag har övat då.. och det blir bättre om man har nått "mål" att rita för så varför inte bara gå med så att jag får anstränga mig lite mer och lägga ned lite mer tid på det jag gör..

 

aja.. same shit different names ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...