Hoppa till innehåll
Anime.se

SlumberPArty ^^ (gratis mat till de första att delta)


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 359
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

ehh, det är möjligt att det är min dator som fular sig, men enligt mig så har ingen postat på...... 8 chockerande dagar. flämt

 

Kom igen ni som kan, uppoffra er lite och ta er upp och fortsätt serien-

 

P.S är lite sugenpå att hoppas med i den, har en rätt hållbar anledning till att min gubbe skulle komma så sent, men det är hemligt tills jag klommer med, om jag gör det, det vill säga, be varned, jag suger på att rita händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh, det är möjligt att det är min dator som fular sig, men enligt mig så har ingen postat på...... 8 chockerande dagar. flämt

 

Kom igen ni som kan, uppoffra er lite och ta er upp och fortsätt serien-

 

P.S är lite sugenpå att hoppas med i den, har en rätt hållbar anledning till att min gubbe skulle komma så sent, men det är hemligt tills jag klommer med, om jag gör det, det vill säga, be varned, jag suger på att rita händer.

 

Jag ska göra en som jag laddar upp ikväll så jag förvarnar den/dem som möjligtvis kommer att rita och få upp idag!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom kom scanner, vill ha, vill vara med (Cartmanskrik)

 

Jag undrar var PC bikinitjejer tog vägen. Gick de vilse i storskogen (?)

 

om inte min scanner kommer snart så lägger jag ner mina planer att ta med en char, kan ändå inte rita under press, och så måste jag jag ta bort mina stödlinjer,tekningen blir skitkladdig om jag integördet, linjer överallt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...