Hoppa till innehåll
Anime.se

Ninja fight


Cupcakeillon
 Share

Rekommenderade inlägg

edit: Dessutom så vill jag påpeka en sak Shakes: det är en bild, du vet inte hur LittleLenore tänkt sig vad som hände innan och vad som händer efter. Det är trots allt hon som ritat den så hon bestämmer även hur teckningen ska se ut.

 

jag hoppas ni förstår att mina kommentarer är strikt från ett kamsportsperspektiv, och jag förväntar mig inte att folk som inte håller på med det ska kunna se såna saker... det jag ville göra var att uppmärksamma henne om de saker som jag såg, eftersom det var sånt som stack mig i ögat... inget fel med själva utförandet dock...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

F*n snackar du om egentligen? O___O'

Okej okej! Jag hajade att du var nån proffisig sak på kampsport!

MEN HUR I TUSAN VET DU VILKEN KAMPSPORT DOM ANVÄNDER?!

Om dom ens använder kampsport - NEJ!

Hur vet du hur snabba dom är dessutom?.. : D

Nåja, skit samma..... u.u'

*Tänker säga en sak men håller mun*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spela roll vad folk tycker, de flesta av världens officiella så kallade "konstverk" är bara skit tycker jag. :rolleyes:

 

Om du själv ser vad som är fel innan du lägger upp den, ja då har du ju ett val, ville du rätta till det, nej det ville du inte.

Då har du fortfarande sett vad som var fel och kan tänka på det nästa gång ;)

 

Jag gjorde något som jag tyckte var skitsnyggt igår, men sen kunde jag inte göra det igen, då har jag något att sikta på.

 

Sen så sparar jag ofta mina gamla "snygga" teckningar (Sånna som jag tycker att det är värt att spara eftersom jag gjort något bra istället för att bara träna), och någon månad senare så tar jag fram den, jämnför med vad jag har på skrivbordet, och så går papperet i soppburken. XD

 

Du kommer att bli bättre, det blir alla som försöker, det handlar bara om hur länge man försöker.

Ge det fler chanser och posta mer, ibland så är det bra att bli överaskad över att hitta en teckning som man glömt bort, då ser man den istället för att titta på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

F*n snackar du om egentligen? O___O'

Okej okej! Jag hajade att du var nån proffisig sak på kampsport!

MEN HUR I TUSAN VET DU VILKEN KAMPSPORT DOM ANVÄNDER?!

Om dom ens använder kampsport - NEJ!

Hur vet du hur snabba dom är dessutom?.. : D

Nåja, skit samma..... u.u'

*Tänker säga en sak men håller mun*

 

 

...Det var precis det ja sa.. =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...