Hoppa till innehåll
Anime.se

Ninja fight


Cupcakeillon
 Share

Rekommenderade inlägg

Bra och dynamiska poser. Bra detaljer också. Men den högra personens vänsterarm ser för kort ut. Annars var det helt A-Okay! :D

 

Jo tack..Jag lade märke till det redan när jag ritat klart faktiskt men erhm..*host, host* Jag orkade inte göra nånting åt det ^^'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inga anatomiska fel, men lite andra... personen till vänster står för mycket bakåtlutad, personen till höger, ska han sparka undan brudens ben? isåfall måste han vinkla sitt vänsterben... dessutom så känns hela posen lite overklig, hur kan snubben till höger hinna ner i huk och ut med sitt ben på samma tid som bruden till vänster drar fram sin framspark? eftersom sparken är ungefär i brösthöjd på killen så måste hon ha siktat där, och sedan måste han ha gått ner... om han nu är så snabb, varför blockar han ens sparken? bara glida undan om man är så snabb... dessutom så blockar han sparken rakt emot, alltså tar emot sparken med handflatan, lycka till med det... en sån spark blockar du genom att slå undan den åt, om personen sparkar med sin höger, åt ditt höger...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt: Vissa småfel har jag inte orkat ändrat på...

(Men jag tror det var sista gången jag visade en bild här..

Jag vet, jag vet..Nu tycker några säkert jag är dum i huvet och allt för känslig men...) :(

 

Tack för mig.

 

Tråkigt att du ska sluta visa upp här :( Om du antyder på Shakes inlägg så undrar jag hur du skulle ha koll på allt det där. Jag har inte koll på allt det där! Visst ska man kunna ta lite kritik i ett konstplank men ändå..

 

edit: Dessutom så vill jag påpeka en sak Shakes: det är en bild, du vet inte hur LittleLenore tänkt sig vad som hände innan och vad som händer efter. Det är trots allt hon som ritat den så hon bestämmer även hur teckningen ska se ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som sagt: Vissa småfel har jag inte orkat ändrat på...

(Men jag tror det var sista gången jag visade en bild här..

Jag vet, jag vet..Nu tycker några säkert jag är dum i huvet och allt för känslig men...) :(

 

Tack för mig.

 

Tråkigt att du ska sluta visa upp här :( Om du antyder på Shakes inlägg så undrar jag hur du skulle ha koll på allt det där. Jag har inte koll på allt det där! Visst ska man kunna ta lite kritik i ett konstplank men ändå..

 

edit: Dessutom så vill jag påpeka en sak Shakes: det är en bild, du vet inte hur LittleLenore tänkt sig vad som hände innan och vad som händer efter. Det är trots allt hon som ritat den så hon bestämmer även hur teckningen ska se ut.

 

Tack för ditt stöd ^^' (Som jag antar att det var..)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LittleLenore, tro mig jag kan förstå att du tar åt dig.

Men du får förstå varför folk kritiserar en bild, det är inte för att vara elaka.

Det är inte för deras egen vinning.

Det är endast för att dem vill ttt artisten skall bli bättre och utvecklas.

 

Man blir bättre så otroligt mycket snabbare när man har folk som kan peka ut vad man gjorde fel, och vad man gjorde bra.

Det hjälper en mycket när man ritar sin nästa bild om man har detta i bakhuvudet.

Jag kan själv säga att jag hade antagligen fortfarande varit dålig på att rita, eller inte ritat längre i huvudtaget om jag inte hade hittat till den här sidan.

Människorna här har hjälpt mig mer än vad jag kan be om.

 

Därför tycker jag inte att du skall lämna det här forumet för jag ser att det

finns talang i din bild, so what om en kampsports kille sade vad som var fel, det ökar endast ditt försående om hur en strid går till.

Och på din nästa bild så kommer det att synas tro mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LittleLenore, tro mig jag kan förstå att du tar åt dig.

Men du får förstå varför folk kritiserar en bild, det är inte för att vara elaka.

Det är inte för deras egen vinning.

Det är endast för att dem vill ttt artisten skall bli bättre och utvecklas.

 

Man blir bättre så otroligt mycket snabbare när man har folk som kan peka ut vad man gjorde fel, och vad man gjorde bra.

Det hjälper en mycket när man ritar sin nästa bild om man har detta i bakhuvudet.

Jag kan själv säga att jag hade antagligen fortfarande varit dålig på att rita, eller inte ritat längre i huvudtaget om jag inte hade hittat till den här sidan.

Människorna här har hjälpt mig mer än vad jag kan be om.

 

Därför tycker jag inte att du skall lämna det här forumet för jag ser att det

finns talang i din bild, so what om en kampsports kille sade vad som var fel, det ökar endast ditt försående om hur en strid går till.

Och på din nästa bild så kommer det att synas tro mig.

 

Du har antagligen rätt..

Jag vet att det inte är för att vara elak eller så men..

Jag har väldigt och då menar jag VÄLDIGT dålig självförtroende och

kan reagera ganska starkt.....^^'

Men..Jag får väl ta och kämpa vidare då..

Inte för att jag tror jag kommer bli bättre men..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att jag tror jag kommer bli bättre men..

 

Fel inställning >_<

 

Tro mig, Att träna hjälper,. att kolla vad folk pekar ut och sen träna på det hjälper. Kämpa på, Vi tror på dig ^^

 

 

-hellsinger, artsquad-

 

....<.<' Nu drar jag bara till mig upmärksamhet igen...Hum..

Okej..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte för att jag tror jag kommer bli bättre men..

 

Fel inställning >_<

 

Tro mig, Att träna hjälper,. att kolla vad folk pekar ut och sen träna på det hjälper. Kämpa på, Vi tror på dig ^^

 

Instämmer, det hjälper verkligen. Något utav de viktigaste är att träna så mycket man kan, det hjälper ännu mera om man då vet vad man ska träna på ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...