Hoppa till innehåll
Anime.se

Användare bannad


forehead
 Share

Rekommenderade inlägg

En viss person har under en period bettet sig dåligt på forumet, och det har nu lett till att han blivit bannad - alla kan nog gissa vem det är.

Personen i fråga ger dock inte upp, omogen som han är har han bestämt sig för att käfta emot så mycket han kan. Han byter ip, skapar nya användare och skriver massa skräp.

Resultatet av detta är, förutom att han slösar otroligt mycket tid på att vara jobbig, att moderatorerna bannar användare och tar bort massa inlägg (de som har gamla konton behöver inte oroa sig för att bli träffad). Vi vill att ni är uppmärksamma och gärna meddelar oss ifall ni ser något misstänksamt, och att ni även totalignorerar vad ni tror kan vara hans verk.

 

Vi ursäktar för röran och hoppas ni har överseende.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Woah , Wanted Korinthian. Time to Bounty Hunt :3 Äntligen får man en chans att vara hjälpsamm ^^ Förresten , vad sägs om att lägga till "Varna" knappen som brukar finnas brevid citera? Då kan man skicka iväg ett aoutomatiskt PM till en moderator (tror jag , alldrig testat) och dem kan titta vad man varnade användaren för ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bra att ni bannar de som inte sköter sig !!!!! ;)

 

Ja, mycket! Det är synd att någon ska behöva bete sig så illa att han/hon blir bannad, men är det så så gör ni rätt och jag tror att hela forumet kommer ha överseende med det p ga att det är vör vår skull, mer eller mindre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då kan man skicka iväg ett aoutomatiskt PM till en moderator (tror jag , alldrig testat) och dem kan titta vad man varnade användaren för ^^
Låter rätt onödigt med tanke på att anime.se är ett relativt spamm-fritt forum till skillnad från exempelvis Lunarstorm.

Sen skulle det inte heller förvåna mig om en spammer använder funktionen i fråga som ett "vapen".

 

Dessutom är det lika bra att ge en full beskrivning på varför man vill göra en moderator uppmärksam på problemet och därmed förtydligar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Korinthian hade uppfört sig dåligt under en lång period och tog sig inte för att hoppa på personer i "argumentationer". När han fick en tillfällig bann kom han med hotelser och motarbete och den blev då direkt permanent.

 

oh noes, forumet kommer inte vara sig likt! :rolleyes:

 

Oroa er inte, ni har jueh alltid mig att hata.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...