Hoppa till innehåll
Anime.se

Nya svenskdistribuerade anime'er


Spazer
 Share

Rekommenderade inlägg

Det spelar en viss roll vilka subbare det är vissa svenska subbare kan vara riktigt bra medans den största delen är mindra bra skulle jag ana.

 

Hur många svenska amatörtextare finns det...?

 

Tja, vi har ju killen i Ahou-fansubs som översätter Naruto från engelska till svenska, räknas det? =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, vi har ju killen i Ahou-fansubs som översätter Naruto från engelska till svenska, räknas det? =)

 

Ja, det är en. Vilka är de andra? Ett tag trodde jag bara det var Iggy och jag.

 

Well, vi hade några som översatte första avsnittet av Uchuu no Stellvia också, fast de försvann sen efter första avsnittet (och översättningen var även där ifrån engelska). Så "aktiva" är det inte många alls...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, vi har ju killen i Ahou-fansubs som översätter Naruto från engelska till svenska, räknas det? =)

 

Ja, det är en. Vilka är de andra? Ett tag trodde jag bara det var Iggy och jag.

Ja men jag vet några kompisar som lägger ut eget subbade dock bara på testa och så.. De andra som subbat tv-animen finns ju också. Fast det var ett tag sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

själv tror jag att de blir med svenskt tal :P

 

Dås ka det fanimej göras av någon erfaren skådis som har tittat mkt på anime, själv tror jag faktiskt det skulle bli mer äkta om man bara tog några hardcore Otaku som fick fixa det, efter utvalda auditions eller vad som helst! Jag fixar inte Björn Skifs å alla andra helt värdelösa som tillhör röst-skådis eliten. Tacka vet jag Bert-åke Varg och Peter Harryson...

 

=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...