Hoppa till innehåll
Anime.se

New ztuff av Hellis ^_^ (uppdaterad)


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Tycker att det räcker med en mening, som gäller för alla.

 

Fortsätt rita.

 

Ofta drivs viljan till att rita endast av beröm och uppmärksamhet, och kan ibland stressa tecknare...

 

Javisst, kritik är bra... men att upptäcka fel själv är ännu bättre, då lär man sig liksom det.

 

Swan: Jag håller med dig, inte på alla punkter dock.

 

Jag tycker hellsinger gör bra bilder... han har jättebra sinne för bild i helhet.

 

rita rita rita studera rita rita rita.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men ja tycker inte du behövde vara så hård mot Hellsinger. Och att du har kämpat kanske ska byta tråd för ja tror inte det spelar någon roll här. Istället för att bara säja till han att han inte har ritat nåt bra i dina ögon så kanske du skulle säja vad han skulle göra bätre. Men förlåt för ja sa att du var lol ja blev bara så arg på något sätt Hoppas du förstår varför :D En sak till Varför måste du Upplysa oss om att du målar bätre än hellis det kan du la hålla för dig själv tycker jag, Fast det är la dit Veka(Kan inte hålla mig) sätt at försvara dig. B) jag skicka inte ett PM nu för ja vill att alla ska läsa detta för deta ÄR KRITIK Som gärna du ska lära utav. inte bara "Du är dum" "du har ingen talang" TEX. ta inte illa upp nu för jag försöker inte vara dum mot dig. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

äru blåst eller, jag tecknar inte bra kanske men bättre än hellsinger, du är LOL å håll käften

 

I din mening kanske, folk har olika åsikter, Men nu får du lungna dig swan.

 

Docser, kan du rensa deras lill gräl? Ser ingen anledning till att min tråd bör översvämmas av spam

 

Edit: Nya bilder

 

lucky7des9sy.th.jpg luckycopy4md.th.jpg

 

Det är min fighter till http://www.Entervoid.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Den ser mycker renare och klarare ut nu vilket betyder många ++++ :D

En liten sak jag stör mig på är nacken/halsen på bilden där man ser hans rygg, den ser för bred ut för att passa in.

 

Snyggt jobbat!!

 

slå mig inte sen men NU tycker jag att dina teckningar liknar mer bishie, undrar vad Paddan tycker ^^'

 

Men ansiktet ser skitbra ut så misstolka mig inte!! jag är körd >_>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...