Hoppa till innehåll
Anime.se

ny på anime,bra filmer?


Oktay-sama
 Share

Rekommenderade inlägg

jag kanske inte är ny och ny men jag har sett en "massa serier" dessa serier har jag sett/ser:

Naruto

Scrapped Princess

Samurai Deeper Kyo

Hunter X Hunter

NGE

Rurouni Kenshin och ett par fler, kommer inte ihåg

 

sedan har jag sett dessa filmer

My neighboor totoro

Spirited away

Grave of the fireflies

Princess Mononoke

 

Skriver vilka jag sett så att ni kasnke kan få en aning om vilken typ av anime jag tycker om

Skriv serier/filmer som passar ovan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du set Get Bracker(stavning??) och gillade den så tycker du även om denna.

 

Den handlar om en person som finenr upphetsning i att slåss[sOM JAG ALLTSÅ!!] och som åker runt på olika skolor och försöker hitta en utmaning. Han kommer just till den sista skolan, och där möter han på problem. En tjej vill gifta sig med honom och en barnunge är långt bättre än honom. Han stppas inför sitt livs prövningar. Det handlar kort och gott om han, och hans motståndare, fast med större fokus på dom än han.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

e tenjo tenge licencerad?

 

Nej, den går på TV i japan nu.

 

Wrong. Geneon köpte licensen redan under produktionen utav Tenjho Tenge.

 

Bara för att serier visas på Japansk TV så betyder de inte att de inte är licenserade. Fler serier blir licenserade antingen innan eller under produktion.

 

Älskar Maya Natsume ('ungen'/Aya Natsumes stora syster/lärare osv osv)_pekar på min avatar_

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

haha, Get Backers såg jag ganska nyss, serien var 49 ep (om jag inte minns fel) hela serien i sig var ganska förutspådd, uträcknad osv, men Midou Ban och Amano Ginji är ganska balla menmen. En serie som jag alla tycker ska se är; COWBOY BEBOP, och efter den filmen COWBOY BEBOP THE MOVIE (knockin' on heavens door)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MMMmmmmm.... jag tycker om Anime filmerna även filmen totoro den filmen är både bra och rolig... fast jag gillar filmerna Yu-Gi-Oh! dom kannse ni har inte set men jag gillar det

 

 

 

 

Jag gör en egen manga nu den heter Poka SorM! fast jag har bara gort början^^[/b]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...