Hoppa till innehåll
Anime.se

Nintendo SM


SkuttyWan
 Share

Rekommenderade inlägg

Kanske det, 10 December är dom i Borås, sist på listan :P

 

Dock så är det bara SSBM som jag är bra på som kommer spelas, men vad tusan menas med "Placeringsmatch"?

 

Det är hursomhelst alltid kul att möta andra i SSBM som är riktigt bra. Det är itne ofta det händer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske man ska ställa upp detta år, har funderat på att vara med tidigare år men alltid lyckats missat det. :S

 

Men det kommer att skita sig direkt. kommer ju inte klara av kvalet ens.

 

Mario Kart DD, e inte bra på det asså. *suck*

 

 

Skulle vara guld om kvalet vart SSBM och final SC2, då ni. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men, vad är det här, inga hardcore Nintendo-spelare på forumet? :(

 

men vad tusan menas med "Placeringsmatch"?

Hmm.. Jag funderade lite på det och kom fram till att de måste mena att det är matchen som spelas för att avgöra vilka två som ska mötas i finalmatchen, alltså placeringsmatch till finalmatchen. ^^

 

Mario Kart DD, e inte bra på det asså. *suck*

Skitspel.

 

Om det finns tävlingar i F-Zero är jag klart på.

Mario Kart DD är ju det bästa Mario Kart-spelet sedan Super Mario Kart! :S

De har inte med F-Zero i kvalomgångarna, lär inte komma förrän i finalen. :(

 

 

 

 

Oh well, jag lyckades i alla fall ta mig till Yoshi i Malmö, men där var det stopp. Trodde inte ens jag skulle komma förbi första omgången så jag är nöjd. ^^ Blev ju trots allt bästa tjej... utav tre.. och en var 10 år eller något... ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eventuellt. Dröjer ett bra tag till det dyker upp i Kalmar, men som tur är så ligger det i allafall efter Uppcon vilket jag är tacksam för.

 

Känner mig smått orolig inför Yoshi: T&G då jag aldrig testat det förut. Hopppas att det inte är svårare än att man lär sig grunderna på en, två-fem minuter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner mig smått orolig inför Yoshi: T&G då jag aldrig testat det förut. Hopppas att det inte är svårare än att man lär sig grunderna på en, två-fem minuter.

 

Det är jättelätt att sätta sig in i, i alla fall var det det för mig. ^^ Så det är ingenting du behöver oroa dig över... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...