Hoppa till innehåll
Anime.se

Index ser konstigt ut


Puhiceus
 Share

Rekommenderade inlägg

Meh micklade runt i filerna för att optimera något för ett tag sedan har glömt vad jag ändrade så jag måste gå genom allting för att åtgärda det vilket jag inte orkar. Tillsvidare rekomenderar jag att folk använder en riktig webbläsare, opera(opera.com) eller firefox(getfirefox.com

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh micklade runt i filerna för att optimera något för ett tag sedan har glömt vad jag ändrade så jag måste gå genom allting för att åtgärda det vilket jag inte orkar. Tillsvidare rekomenderar jag att folk använder en riktig webbläsare, opera(opera.com) eller firefox(getfirefox.com

 

En RIKTIG webbläsare? Visst Explorer suger, men den är fortfarande den mest använda webbläsaren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En RIKTIG webbläsare? Visst Explorer suger, men den är fortfarande den mest använda webbläsaren.

 

iofs är inte det här riktigt rätt topic att ta upp det här i men eftersom det inte kommer med en annan webläsare till windows och att microsoft inte gör reklam för annat än sin programvara är ju rätt så förstårlig. med andra ord folk vet inte om att det finns annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...