Boda Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 hha näe dread du borde kunna den eftersom du drog den ifrån mig sist du tanka ifrån mig och det är Dogs Bullets and Carnage ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noctune Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 Dogs: Bullets and Carnage är rätt B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 vet inte om denna serie var uppe alldeles nyss men ajg chansar att den inte var det ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 vad lätt du gör det >.< Toshiue no Hito Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 vad ska jag göra då :/ sudda ut namn osv eller ? rätt dvs ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 17, 2007 Anmäl Share Skrivet december 17, 2007 går ju att bara stryka över med svart "pensel" eller så får vi se hur många minuter denna klarar sig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 hmmm, inga gissningar...ny bild då >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 Det här såg spännande ut, jag vet att jag inte läst den här serien så ge svaret så jag kan börja! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 18, 2007 Anmäl Share Skrivet december 18, 2007 näru...en bild till/2 dagar till...sen ger ja upp å tar en jätte enkel ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 19, 2007 Anmäl Share Skrivet december 19, 2007 ooo nu när jag tittar lite så ser hon som sitter ner och läker ut som Prine ifrån Shinkyoku Soukai Polyphonica så jag gissar på den Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 20, 2007 Anmäl Share Skrivet december 20, 2007 nej tyvärr...Svaret är Watashi no Messiah-sama så nu slänger vi upp en som kanske är lite lättare >_> (liten ledtråd i namnet på bilden) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet december 25, 2007 Anmäl Share Skrivet december 25, 2007 vild gissning på Get Backers? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 26, 2007 Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 Tyvärr så är det fel så jag måste avliva dina vilda gissning, kan ju inte låta nånting vilt ströva omkring här >_> 2 bilder till sen lämnar jag fritt om ingen kan det Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 26, 2007 Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 Doujin Work skulle jag gissa på isåfall Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 26, 2007 Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 ...tyvärr... namnet på den större bilden är Vääääldigt avslöjjande >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet december 26, 2007 Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 en vildgissning på Otakon Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 26, 2007 Anmäl Share Skrivet december 26, 2007 ännu en gång nej >_> Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet december 27, 2007 Anmäl Share Skrivet december 27, 2007 okej...ger väl upp då...Comic Party var det orkar inte fixa nån ny bild så jag lämnar det fritt Först till kvarn nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 tar en lätt då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 NHK ni Youkoso! ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DigBick Skrivet december 28, 2007 Anmäl Share Skrivet december 28, 2007 stämmer bra Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Slänger också upp en lätt en. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Nagasarete Airantou ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 Stämmer bra det, bara köra på hårt nu! Men var lite snäll också. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet december 29, 2007 Anmäl Share Skrivet december 29, 2007 ni känner mig jag är ju Tröddödaren >:D Men eftersom jag fortfarande har så lite manga på datan så blir det simpla mangor som dom flesta känner till ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg