Boda Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 psychic academy Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet maj 10, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2008 jajjemän, boda tar över Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 10, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2008 denna kan vara lite kneppig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 10, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2008 Line Barrel? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 10, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 10, 2008 Kurogane no Linebarrel helt riktigt ^^ trode att den skulle vara rätt svår men men Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 poke poke Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 poke poke Hah, ska du säga ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 11, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2008 Jag jobbar på att nå Bodas status, men den är nog svår slagen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet maj 15, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2008 åhå...IO Jaao. fast lite överdrivet att försvenska det endå :P Det tycker jag inte. Om du nu vill stödja lite mer substansfylld manga bör du väl vilja popularisera och få ut titlarna till fler människor, och då hjälper det om titlarna är översatta och förståeliga. "Hi no Tori" säger ju inget om innehållet för en som inte talar japanska, men det gör "Eldfågeln". Lägg därtill att Eldfågeln är den gängse svenska översättningen på Igor Stravinskijs balett L'Oiseau de feu, vilken var en viktig inspiration för Tezuka när han började med mangan -- på japanska heter baletten just Hi no Tori (火の鳥). Men i grund och botten är det bara ett litet, litet nöje att översätta titlar. ;P du har en poäng där. ^^ **rolls over on back** :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet maj 23, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2008 Hitohira gissar jag på... är det fel får du gärna lägga upp fler bilder. Är ju inte långt kvar till boda status nu iaf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 23, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 23, 2008 OK! Ny bild då Dread gissa fel. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 27, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2008 jag hade faktist gissat på sister princess om det inte var för texten Men jag gör det iaf Sister princess Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 27, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 27, 2008 Vi får nog ge upp den där serien och försöka oss på en ny. Yubisaki Milk Tea var svaret. Ska försöka hitta en bättre serie som ni kan gissa på. Ny bild kommer nog upp strax. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 Sayonara Zetsubou Sensei? xD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blå Skrivet maj 28, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 28, 2008 Ja!! Och vilken snygg avatar du har nu då flaskis. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet maj 30, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 30, 2008 Tack B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2008 Jag tror det är Pretty Face, kan detta stämma? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet juni 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2008 Åhå. Rätt! Jag hade totalt glömt bort att det var min bild som var uppe här ;_; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2008 Gissa på, ganska stor hint i pratbubblorna ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juni 10, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 10, 2008 Jag har ingen aning vad det är för manga, men den onaturliga ställningen på grabben med kniven får mig att tänka på amerikanska serietidningar från 70/80 talet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet juni 12, 2008 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2008 Hystar upp en bild till. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet augusti 13, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2008 ny manga! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 13, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2008 om det är på detta viset kan jag ju avslöja vad jag hade uppe då. Akumetsu heter den då va. Så den som känner sig manad kan ju plocka upp bollen och köra vidare. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet augusti 21, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2008 Jahapp. då tar väl jag tråden då :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg