Ashaz Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 jajjemen. Jag började nästan tro att jag skulle få ta till lesbo-hentai scenerna för att någon skulle kunna den. XD tease Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 haha, skyll på ögonbrynen :P Okej, eftersom min bror säger att han bara läser manga som dom flesta känner till så tar jag någon av "mina" mangor :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yaana Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 Följer just nu: Bleach, Naruto Shippuuden, One Piece och kollar ständigt på GetBackers fastän det bara är 49 avsnitt ^.^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 14, 2008 Anmäl Share Skrivet april 14, 2008 Följer just nu: Bleach, Naruto Shippuuden, One Piece och kollar ständigt på GetBackers fastän det bara är 49 avsnitt ^.^ fel tråd kanske? ^^; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 15, 2008 Anmäl Share Skrivet april 15, 2008 okej~ ny bild D: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet april 19, 2008 Anmäl Share Skrivet april 19, 2008 hmm jag får väl dra till med Reiko the Zombie Shop ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 20, 2008 Anmäl Share Skrivet april 20, 2008 tyvärr,det är fel, aldrig hört talas om den :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet april 21, 2008 Anmäl Share Skrivet april 21, 2008 kan den heta Natsumi kanske? :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet april 21, 2008 Anmäl Share Skrivet april 21, 2008 Nej men det är namnet på huvudpersonen~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 1, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2008 Fine! eftersom denna tråd är död säger jag bara vilken manga det är ._.; Higuashi - Onisarashi-hen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boda Skrivet maj 1, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2008 DANKE!!!!!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 1, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2008 Visste väl att jag kände igen tjejen från andra bilden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Najica Skrivet maj 1, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 1, 2008 Jupp! Okej Negi, eftersom du kände igen mangan får du fortsätta~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 Oj missade detta. Här kommer det en ny: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 He is My Master? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet maj 8, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 8, 2008 He is My Master? Mycket riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 COMEBACK! eftersom jag är en av dom som stödjer lite mer substansfylld manga så får ni en lite annorlunda bild. Riktiga hardcorepoäng till den som fixar detta.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 Tezukas Eldfågeln? Men vänta nu, det är ju Fenrisar som ska lägga upp en bild! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 Vi kör med den som han satte upp...har inte kommit över nån finfin bild ännu... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 sorry visste inte att fenrisar skulle lägga upp nått.. "får läsa tråden innan jag postar nästa gång xD" jo visst är det rätt manga ^^ imponerande!.. dock nästan minuspoäng för att du försvenskade titeln ? _Oo.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 dock nästan minuspoäng för att du försvenskade titeln ? _Oo.. Förlåt. Om jag säger "火の鳥 av 手塚治虫" då? Nästa: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 åhå...IO Där har vi en titel som däremot blir svår att försvenska ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ushi Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 när jag tänker efter så är det ju så att bara för att jag förstog Kanjina så behöver ju inte andra göra det :P fast lite överdrivet att försvenska det endå :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 åhå...IO Jaao. fast lite överdrivet att försvenska det endå :P Det tycker jag inte. Om du nu vill stödja lite mer substansfylld manga bör du väl vilja popularisera och få ut titlarna till fler människor, och då hjälper det om titlarna är översatta och förståeliga. "Hi no Tori" säger ju inget om innehållet för en som inte talar japanska, men det gör "Eldfågeln". Lägg därtill att Eldfågeln är den gängse svenska översättningen på Igor Stravinskijs balett L'Oiseau de feu, vilken var en viktig inspiration för Tezuka när han började med mangan -- på japanska heter baletten just Hi no Tori (火の鳥). Men i grund och botten är det bara ett litet, litet nöje att översätta titlar. ;P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fenrisar Skrivet maj 9, 2008 Anmäl Share Skrivet maj 9, 2008 i alla fall...här har vi nästa bild lite service ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg