wilfried Skrivet juli 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2009 Klart att det liknar den, det är rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 3, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 3, 2009 Då är det alltså min tur... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 6, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2009 Inga gissningar ännu? Då tar vi en bild till: En liten hint: en annan serie av samma tecknare kommer att börja ges ut på engelska senare i år. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Inbillar mig att jag känner igen tecknarstilen men har väl egentligen ingen susning om vad det är för något... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Garvade fint åt den senaste iallafall även om jag inte förstår utrikiska. XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 9, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2009 Hela serien består av den här sortens skämt. Det blir lite tjatigt i längden, så man får läsa den i små doser. ^^ Hint: Författarinnan är hyfsat känd för att hon skriver "tantsnusk" med mer humor än snusk. ^^;; Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet juli 24, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 24, 2009 Nä, nu ger jag mig. Jag läser helt enkelt för obskyra serier. ^^;; Darling wa Namamoni ni Tsuki heter serien och skrivs av Yuki Yoshihara, något av en veteran i genren. Serien som ska släppas på engelska heter Butterfly, Flowers och kommer i höst tror jag. Nu får nån annan ta över bollen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 25, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2009 Appropå obskyra serier, 4 volymer lång men popularitetplats 35xx på MAL bild2 bild3 bild4 bild5 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet juli 25, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2009 Milk Closet! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilfried Skrivet juli 25, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 25, 2009 Japp! m.i.l.k squad Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 26, 2009 Anmäl Share Skrivet juli 26, 2009 Hah. Hitoshi Tomizawa gillar sina söta småtjejer som han gillar sitt kaffe: Med konstiga insektsliknande varelser i en hednisk symbios. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Ser ut som han dendär Accelerator från To Aru Majutsu no Index, så det får bli min gissning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Ser ut som han dendär Accelerator från To Aru Majutsu no Index, så det får bli min gissning. My thought exactly, synd att jag var för sen med gissningen! >.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Ser ut som han dendär Accelerator från To Aru Majutsu no Index, så det får bli min gissning. Visst är det han. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 4, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 5, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2009 Ser ut som Le Chevalier d'Eon. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet augusti 5, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2009 Ser ut som Le Chevalier d'Eon. Mycket riktigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 6, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 6, 2009 Fjädrar... Jag gissar på X/1999. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 8, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2009 Inte X. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 9, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2009 Gestalt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 10, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2009 Gestalt? Fel igen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
My Skrivet augusti 11, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 11, 2009 Bastard? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 13, 2009 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2009 Nit igen My. Kanske den här hjälper: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg