Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

Brr vad jag väntar på andra samlarboxen av Haruhi!

 

Bokat?

 

Du får lägga upp bilder på boxen så fort du får den så man har lite att drägla över. Lär nog dröja ett tag innan jag har råd att beställa den själv :( Är ju så mycket annat pengarna ska räcka till så här på sommarn!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brr vad jag väntar på andra samlarboxen av Haruhi!

 

Bokat?

 

Du får lägga upp bilder på boxen så fort du får den så man har lite att drägla över. Lär nog dröja ett tag innan jag har råd att beställa den själv :( Är ju så mycket annat pengarna ska räcka till så här på sommarn!

Här är det bokat och klart för längesedan B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är det bokat och klart för längesedan B)

 

Kom info om vad vol 3 ska innehålla för prylar idag. Tydligen en "pillow-sheet" B) och en Character CD . Sedan det vanliga.. alltså en iron-on och en pencilboard. Nice, hade dock hoppats på resterande tillbehör till Haruhi dräkten XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Här är det bokat och klart för längesedan B)

 

Kom info om vad vol 3 ska innehålla för prylar idag. Tydligen en "pillow-sheet" B) och en Character CD . Sedan det vanliga.. alltså en iron-on och en pencilboard. Nice, hade dock hoppats på resterande tillbehör till Haruhi dräkten XD

Länk till det någonstans? :D

 

Ahh, det var ju lite vad jag hade hoppats på också. Jag menar, klä upp sin flickvän... ;) Men, det kommer kanske i vol. 4 B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Jag tog en sväng till webhallen igår då jag tänkte handla anime (har aldrig köpt anime-DVDs förut). Mitt allkonto gjorde slut med mig senare på kvällen. Det blev en del pengar, men det var det fanimej värt.

 

 

cmGBLTxOr.jpg

 

 

 

 

 

ZhoADOXft.jpg

 

 

 

 

 

LkXPkrJiK.jpg

 

 

 

 

 

pXKikQoca.jpg

 

 

 

 

 

tGCvTYFlU.jpg

 

 

 

 

 

sZxdiZKQV.jpg

 

 

 

 

 

sEEHMcUAb.jpg

 

 

 

 

 

UTQhycmEJ.jpg

 

 

 

 

 

teoHZbWga.jpg

 

 

 

 

 

bmlptMRsZ.jpg

Väntar med iver på att få addera Air till dessa. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan gå in och boka den på AnimeFilms.se för 199 kronor. Tillkommer 29 kronor frakt från Norrköping. Rätt smidigt ^^

 

http://www.animefilms.se/showproduct_sp ... 5124571268

 

Kan varmt rekommendera den sidan i övrigt också. De har bra priser. Haruhi Limited Edition vol 1 ligger 70 kronor lägre än webhallens pris. Vol 2 40 kronor lägre. Bara ett exempel. Webhallen verkar dock ligga lite lägre i pris på thinpaks.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Ngaaa, jag gjorde just den största animebeställningen jag någonsin gjort. (Som visserligen inte säger så mycket, men men) Det blev en ganska mixad kompott.

 

Jag har beställt:

 

Stålalkemisten 11-13 + långfilmen (specialversionen)

Rumbling Hearts: Box set

Haruhi Suzumiyas melankoli 1+2+3 (Samtliga specialutgåvor)

Gunbusterboxen

Escaflowne (långfilmen)

Saint Seiya-samlingen 1 + 2

Neon Genesis Evangelion Platinum 1-5 (äntligen komplett!)

Key The Metal Idol-samlingen

 

Räknar man bort Evangelion och Stålalkemisten (långfilmen har jag visserligen inte sett) så är det dessutom bara saker som jag inte har sett. Vad sysslar jag med egentligen? Kalaset går dessutom på nästan 5000kr. Jösses. Jag hoppas att det är värt det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...