Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

*bilder*

 

Jag förstår inte riktigt vitsen med att ha både blåstrålar och dvder i samma box, men det var i alla fall billigare än den vanliga dvdboxen. Likaså var blåstrålen av säsong ett.

 

En sak som jag alltid undrat med dessa S.A.V.E-boxar är, ehm, om det finns omslag på insidan som man kan vända ut? De där gröna spalterna på vänstersidan är minsann äckliga...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

En sak som jag alltid undrat med dessa S.A.V.E-boxar är, ehm, om det finns omslag på insidan som man kan vända ut? De där gröna spalterna på vänstersidan är minsann äckliga...

Det är lite olika det där, en del av dem kan man vända på och andra får förbli gröna. Ghost Hunt, Utawarerumono och Welcome to the NHK kan jag i alla fall intyga att man kan vända omslagen på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Oj. Hur missade jag det? De flesta verkar inte vara precis likadana på in- och utsida, men det som blir framsidan är fortfarande som ett vanligt omslag, och titeln står på ryggen. De flesta verkar ha avsnittslista på insidan, men det gör ju inget att ha på utsidan istället.

 

Så... visst kan man vända på dem. Jag går och gör det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

i3uIP.jpg

NIS America har nog dem mest besvärliga boxstorlekarna.Snygga men passar absolut ingenstans i hyllan. Squid Girl fick jag två av då den första dök upp med skivorna lösa och skadade, det gjorde visserligen den andra också men till mindre grad. Hurra gör billiga dvd-fodral.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...