Hoppa till innehåll
Anime.se

Animeköp


kakan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
är inte så sugen att lägga ut flera tusen för den japanska versionen.

12600 kronor för att vara mer exakt. Undrar om det verkligen var värt det :|

Ahahahah. Själv tycker jag ingen enskild serie är värd så mycket och då pratar jag inte om själva seriens kvalitet utan vad man för för pengarna. Såvida själva boxen inte är diamantklädd finns det inget som justifierar ett sådant pris, typsik japansk ocker-prissättning. Inte undra på att omvänd importering är ett så stort problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Senaste… och troligtvis sista grejen jag köpte var att jag av pliktskäl var tvungen att hämta ut… av alla saker… Macross Frontier (alla). Det var många tusenlappar, och när jag kom hem insåg jag att jag var arbetslös.

 

Fick med en Gundam Unicorn också.

 

Orkar inte posta några bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var någon som sålde en hel del animepaket på tradera så jag högg ett par (Steam Detectives är dock köpt på annat håll).

 

nKiD5.jpg

Knight Hunters verkar riktigt dålig men Witch Hunter Robin har jag hört bra om och Steam Detectives har Kia Asamiya så den förväntade sugigheten är rätt jämn.

 

TplG4.jpg

Yoshiaki Kawajiri (:happy:) och en del skräpiga (?) OVA/Filmer. I luv it!

 

JwJP1.jpg

Den engelskdubbade versionen av Violence Jack är fuck it-fuck it-shit-fuck it shit-fucktastic. Några fula piratkopior följde också med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såvida själva boxen inte är diamantklädd finns det inget som justifierar ett sådant pris, typsik japansk ocker-prissättning. Inte undra på att omvänd importering är ett så stort problem.

Det är dyrt att göra animé. DVD-försäljningen finansierar tillverkningen, i alla fall när det gäller nya saker. Att gamla saker kostar mycket de också är troligen bara slentrian.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...