Solmogen Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Hoppas att det inte finns en sådan här tråd menmen. Vilken gubbe har dett skönaste/coolast namnet tycker ni? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scab Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Hm, jag har uppriktigt sagt aldrig riktigt reflekterat över det. Spontant tycker jag nog att Aizawa Ayumu från Zettai Shonen har ett rätt fint flyt. Hitotsubashi Yurie är ett annat namn jag gillar, men inte för namnet i sig utan för att det passar Kamichu!-karaktären klockrent. Några andra namn har jag inte direkt lagt på minnet för just deras skull, så de där två får räcka. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Solmogen Skrivet februari 7, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Jag gillar namnet Nagi från Mai hime det låter skönt i munnen när man säger det :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Guts är rätt trevligt namn, kommer med en längre lista senare ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GinGirl Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Gin..! (Ginga Nagareboshi Gin) XD Det jobbiga är att nästan alla förväxlar namnet med "drycken" Gin, och uttalar namnet "Jin", men det är väl inte så konstigt. x) Annars är nog Kyoshiro och Hougen två coola namn. (Ginga Densetsu Weed) Jaaa, de är de namnen jag kan komma på just nu iallafall. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orrin Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Alv från Kiddy grade måste ju ha coolast namn, inte så vanligt med Svenska ord som namn inom anime :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Jag tycker att Kurosaki Ichigo är coolt, det klingar bra. Sen tycker jag att det låter skoj när någon säger Freddie i Sakigake!! Cromartie Koukou. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFluff Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Lite engrish är aldrig fel. Som till exempel i fallet Sir Integra Wingates Hellsing. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akabane Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Sesshoumaru eller Killua. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 Namn på tjejer i serier: Azumi och Ouka är trevliga namn tycker jag. Beror nog mest på vilka karaktärer man associerar namnen med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nia Skrivet februari 7, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 7, 2006 "L" de är lätt o härligt hahaha Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Onime no Kyo Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fishweed Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Chidori låter väldigt fint i mina öron! B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet februari 8, 2006 Anmäl Share Skrivet februari 8, 2006 Tessa är sött och fint. :) (FMP) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg