Hoppa till innehåll
Anime.se

Animen i Kill Bill


Gäst Ronin
 Share

Rekommenderade inlägg

Tycker ni Berserk är blodig har ni inte sett Hokuto no ken-långfilmen. Den gjordes innan japanerna införde ganska strikt censur på animation. Herreminje vad den är blodig. Fy bubblan, farao och alla deras mostrar.

 

Det finns till och med stora skämt på hur Berserk censurerats i animéversionen. Favoriten var att Zodd fått brallor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker ni Berserk är blodig har ni inte sett Hokuto no ken-långfilmen. Den gjordes innan japanerna införde ganska strikt censur på animation. Herreminje vad den är blodig. Fy bubblan, farao och alla deras mostrar.

 

Det finns till och med stora skämt på hur Berserk censurerats i animéversionen. Favoriten var att Zodd fått brallor.

 

Haha jag vet :) Scenerna i de sista avsnitten är också rejält censurerade om man jämför med mangan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag en fråga, jag har nyss sett kill bill vol 1. på whs. Men jag har tidigare sett den någon annanstans minns inte exakt var och när men den anime-versionen av hennes uppväxt verkade ganska mkt amrikanskt-tecknad på något sätt tycker jag. Finns det två versioner av den eller är mitt minne snett? Jag har nämligen för mig att versionen som jag sett innan var annorlunda men det är det jag inte riktigt minns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok....har inte sett nån av dem där men funderar på o köpa nån Hellsing anime....

 

lite ot men det tycker ja att du ska göra...hellsing animen är väldigt bra...ser på den igen för fjädre gången på två månader...

 

Jo Hellsing är mycket bra, även om tecknarstilen ändras ganska så rejält till och från.

 

Grymt härligt soundtrack också. Även om jag gillar westerngitarrerna i Trigun bättre.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...