ahmedo Skrivet mars 15, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2006 Tsubasa och XXX Holic filmerna kommer på svenska från Anime-Virtual. DVD:n ska komma ut den 22:a Maj 2006! Mer information om innehållet och omslagsbilderna kommer senare. Källa : www.daisuki.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 15, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2006 Är det hela Tsubasa chronicle serien eller "bara" filmen? Om det bara är filmen blir jag mindre glad, men om det är serien blir jag glad. B) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet mars 15, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2006 Är det serien blir jag också glad :] Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet mars 15, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 15, 2006 Troligtvis bara filmerna, de var väl två-för-en. (Speltiden för filmerna är bara cirka en och en halv timme, totalt.) Om bara Tsubasa hade nämnts, då hade jag vågat hoppas på TV-serien. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noir Skrivet mars 16, 2006 Anmäl Share Skrivet mars 16, 2006 hmm,hoppas dom har en vettig kvalité. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg