Hoppa till innehåll
Anime.se

Ghost in the Shell - Stand Alone Complex


DrLaser
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den nya stilen på Motoko, själv hade jag velat haft samma stil som i Stand Alone Complex som jag har fastnat mest för men å andra sidan är hon en cyborg så att hon byter utseende är inte direkt konstigt. 

 

Ska bli spännande och se vad det blir av det hela, som gits fan är jag exalterad men samtidigt lite orolig om hur det blir. Fast tills nu har jag aldrig blivit besviken av en Ghost in the Shell så om de bara forsätter på nå liknande sätt som tidigare så blir jag säkert nöjd.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrämmande tankar från Twitter:

  • Tänk om det blir en ursprungsberättelse! Jag menar inte att Motoko måste vara lika mystisk och ursprungslös som alltid (hon hade ju på sätt och vis en ursprungsberättelse i 2nd Gig), men det är nåt med idén som känns trist. Ett steg tillbaka, på nåt sätt. Karaktärerna är ju redan så etablerade: att börja om på ny kula och behöva introducera alla och så vidare, det känns som att man skulle tappa tid som skulle kunna gå åt intressanta idéer.
  • Tänk om de byter ut röstskådisarna! Utan Atsuko Tanaka som Motoko och Akio Ōtsuka som Batō så har mitt liv inget värde! (;_;) Tänk typ Haruka Tomatsu som Motoko och Daisuke Ono som Batō och Yūki Kaji som Togusa eller nåt... :manlytears:

Jag tänkte också först att det var synd på Stand Alone Complex-bossen Kamiyama, men han kanske har gjort vad han kan med serien, trots allt. Jag är inte så motsträvig att jag inte kan tänka mig nåt nytt. (Jag var ju GitS-fan redan innan S.A.C. kom ut, men de första bilderna gjorde mig uppspelt ändå.) Allt som allt skulle jag nog helst se stora avtramp från gamla mönster. Motoko är väl given i och med bilden, men i övrigt kräver jag inte att det måste handla om Sektion 9 och Tachikoma och dockspelare och så vidare. Så länge det är bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...