Hoppa till innehåll
Anime.se

LOVE HINA MANGAN?


Sebbe540
 Share

Rekommenderade inlägg

Serien finns redan på svenska, men inga _pocketböcker_ har släppts en. Än så länge är den bara serialiserad i Manga Mania, och så långt har man hunnit ungefär till bok 3. Totalt blidde det tretton (eller var det gjorton) böcker i serien, och alla kommer tids nog komma ut i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är 14 som japanska också, + en extra volym 15 eller nått. Vetifan hur det ligger till med den där volym 15, har bara läst ett kapitel ur den, själva historien är iafal 14 volymer. Volym 15 verkar vara lite extragrejjer, typ epilog eller nått.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, alla kommer släppas i Sverige. Skulle bara fattas annars, när den funkar så bra som den gör. Däremot kommer nog inte Manga Mania köra den till slutet. De sista volymerna kommer nog bara komma i bokform, alltså. Ett ganska bra system, tycker jag allt, det är ju roligt om så många titlar som möjligt får testa marknaden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt just ett sådant manga-styre vill jag ha.. Att man kan få smakprov p dem i en tidning så som Manga Mania sen så trycks det i pocketformet. Fast vad jag fattat är det exakt så de kommer att göra också. Det ska bli jäkligt kul med ännu en tidningen efter Manga Mania. Alltid trevligt med manga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brorsan köper dom på Engelska...^^

och så har jag ju Manga mania...men Love hina är ju på väg ner i listan i tidningen så den åker nog snart ut den med....och sen ersätter dom den med någon skit manga...synd alltså...men det tar nog ett tag. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...