Hoppa till innehåll
Anime.se

Min signatur okej?


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

Undrar om den signatur jag har nu är tillåten?

Den är ju inte särskilt stor och inte så uppmärksammande heller så den smälter ju in relativt bra i anime.se-miljön så man inte blir störd på den.

 

Finns ju andra personer som har bilder i samma storlek i sina signaturer med låtlistor etc.

 

Tar naturligtvis bort den genast om den inte är tillåten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det är fortfarande inte tillåtet med bilder i signaturen, jag tar bort dem direkt när jag ser dem och skickar ett pm till den berörda användaren. Självklart slinker några förbi mina ögon och om ni ser någon med bild i signaturen skicka ett pm istället. Tar mycket tid att kolla genom alla signaturen och det skulle underlätta enormt om ni hjälpte till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

har ni verkligen blockat det?, anime_lolita verkar ha samma bild i varenda inlägg... en verkligen stor bild till på köpet... fast kan ju lagt in den i sjävla inlägget, men låter för jobbigt för att man ska palla med det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kollar noga så rä den i signaturen, det där lilla sträcket är ovanför. Så nej det kan alltså inte vara blockat, men det är väl ingen som sagt att de blockerat det heller?

 

Forum nazi patrullen har nu nukat alla möjligheter till bild i signaturen.

 

Thanks for the fish. :)

 

>^.^<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du kollar noga så rä den i signaturen, det där lilla strecket är ovanför. Så nej det kan alltså inte vara blockat, men det är väl ingen som sagt att de blockerat det heller?

 

Nej jag har inte blockat det än, Daniel uttalade sig lite för snabbt :P

 

Får ta tag i det i helgen när jag är i Småland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

"E) Det slutgiltiga beslutet >huruvuda< en signatur är ok eller inte, ligger hos moderatorerna/administratörena."

vill inte vara petig men ska det inte vara hurvida?från forumregler, signaturer

tyckte det passade i den här tråden så jag skrev in det här^^"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...