Hoppa till innehåll
Anime.se

Phantasy Star Universe


Mellow
 Share

Rekommenderade inlägg

Phantasy Star Universe

This enormous game offers two complete RPG experiences - a single-player action-adventure spanning multiple planets, and a robust online multi-player component. In offline mode, this action-RPG offers more than 40 hours of gameplay, an emotionally engaging story, traditional cut scenes, and strong character development. In online mode, players are given the opportunity to travel with a squad of other adventurers, enter urban sprawls teeming with hundreds of players, and build their unique avatars into powerful warriors.

http://pc.ign.com/objects/729/729460.html

 

Jag antar att spelet kommer att ha en extra avgift utöver köpet av spelet liksom WoW och liknande? Om du har mer information skriva gärna, tack å hej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Ytterliggare information/nyheter från Gamereactor.

 

http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=8324

 

 

Jag ser grymt fram emot det här spelet, men vet fortfarande inte om det blir PC eller xbox 360 jag kommer spela det på. Har haft lite planer på att uppdatera datorn lite, med ram, hdd och kylning. Men det är ju långt kvar tills spelet släpps och då kanske man har hunnit vinna en tusenlapp eller två på triss så man har råd med xbox 360, hade varit kul att börja spela TV-spel igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Hrm jag såg det i början av veckan på den lokala spelbutiken. :S

Kanske var importerat, fast såg inte ut så.

 

Kanske var ett tomt fodral? Har sett "WoW-spel" ligga ute i affärerna med någon text som typ; UTE I NOVEMBER!!!

 

Tror faktiskt inte det. Eller ja, alla spel i hyllorna är tomma men står dom i hyllan så finns dom nästan garanterat i lagret.

 

Edit: Säg till om det var något att ha så kanske jag köper det. ;)

EQ2 var inte riktigt som jag väntat mig. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hrm jag såg det i början av veckan på den lokala spelbutiken. :S

Kanske var importerat, fast såg inte ut så.

 

Kanske var ett tomt fodral? Har sett "WoW-spel" ligga ute i affärerna med någon text som typ; UTE I NOVEMBER!!!

 

Tror faktiskt inte det. Eller ja, alla spel i hyllorna är tomma men står dom i hyllan så finns dom nästan garanterat i lagret.

 

Edit: Säg till om det var något att ha så kanske jag köper det. ;)

EQ2 var inte riktigt som jag väntat mig. :/

 

Hehe, lite dåligt förklarat angående tomma fodral men du förstod ändå. Jag kommer säga till om det är något att ha, men som du redan märkt är jag ju helt galen i PSO så därför kommer min kommentar vara något partisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...
Är det något PvP?

 

Nej. Har heller ingen koll på kommande uppdateringar. Spelet är nu i början väldigt enformigt, men jag anar att jag inte försökt mig på hälften. Sabbade min egna dator någon vecka innan jag köpte spelet och spelar på en något sämre dator där lagget gärna kommer desto mer bös det är på skärmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...