Hoppa till innehåll
Anime.se

DS Lite release date in europe


F.d. medlem
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 4 weeks later...

Nu har jag min svarta DS Lite! :D Var förbi Game idag och hämtade ut den, fick över 800:- av de grejer jag lämnade in så den blev billig för min del :rolleyes:

 

edit: fyller ju år snart så kanske får något mysigt DS-spel såsom Lost Magic att spela på min nyinköpta handburna spelmaskin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mmm, DS Lite är en riktigt fingeravtrycksmagnet.

 

Ingen som vill byta sin svarta, splitternya Lite mot min lite äldre mörkblå förresten? :D

 

Bara jag här som har en svart Lite (vad jag vet) än så länge så öhm..nej :P

Mustela har ju en blå dock..

 

JA! Jag kan ju fråga _MUSTELA_ om han vill byta sin Blåa DS mot min Blåa DS... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Simon: Jag bor inte i Sundsvall, men om du har tillgång till en GAME butik eller liknande i närheten kan du lika gärna lassa av där. Kanske inte världens bästa inbytespriser, men det hjälper när plånboken tryter.

 

Själv ska jag använda mig av deras erbjudande imorgon och byta in min gamla DS plus tre spel för att kunna uppgradera till en DS Lite. Vad nu GAME ska göra med alla inlämndade betongklossar är dock ett stort mysterium. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...