Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto Jump Festa 2004


jagvillha
 Share

Rekommenderade inlägg

Den här tråden kanske skulle legat under tråden naruto istället men jag ladde den här så länge kan jag ändra den senare kanske.

 

Först och främst är det folk som har sett det här "avsnittet"?

Jag antar att det är som ett special avsnitt precis som det med klöver någonting.

 

Jag såg det igår och själv tycker jag det var lite segt på något sätt men ändå ganska ok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nää, nu tar ni fel

Förra årets Naruto Jump Festa 2003 handlade om att dom skulle få tag på en fyrklöver

Den nya Naruto Jump Festa 2004 handlar om att dom ska eskortera en person. Alltså Kakashi, Naruto, Sasuke, Sakura och en viktig person. Har inte mer information, tittade fem första minuterna men orkade inte sen kolla mer, får titta på den senare

 

Saxat från narutofan.com

Naruto and the rest of his team embark on a mission between the eliminaton round and the final rounds of the Chuunin exam to protect the very cowardly leader of the Hidden Falls village. It's definately worth a download, but be sure you download the AVI of 2004, and not 2003 which is the Crimson Leaf episode.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RuroiniMajin! Det var ett tag sedan.

 

Såg Naruto Jump Festa 2004 inatt. Det sög. Ett så var tekningen konstig. Deras huvuden var ibland bredare än axlarna och alldeles för mycket rodnader. Den var även lite patetisk med för den delen. Skulle Naruto och Sasuke ens vara så vänliga med varandra? Ens då? Nej, det tror jag inte... Tyckte inte så speciellt mycket om den. Och Naruto gör samma sak om och om igen. Blir besegrad, sedan så brinenr han och vinner.

 

En annan sak. Sedan NÄR har Naruto lärt sig flyga? Han stannade faktiskt i luften i episoden och talade med sasuke som stod på marken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...