Hoppa till innehåll
Anime.se

+PyramidHead+


swan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 3 months later...
du kanske skulle hitta på nått eget istället för att härma silent hill dt är nog rätt så många som både har sett spelet och filmen.

Jag skulle vilja påstå att dom flesta vet vad Silent Hill är men inte blir upprörda över att någon ritar en bild på en karaktär ur något av spelen eller filmen.

Swan påstår ju inte att det är han som hittat på Pyramidhead. Då hade det kanske varit något att klaga på, men inte nu så lägg ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du kanske skulle hitta på nått eget istället för att härma silent hill dt är nog rätt så många som både har sett spelet och filmen.

 

För det första så får han rita vad tusan han vill och sedan om du ska ha något att gnälla på så kanske det borde vara alla dessa personer som ritar Dragonball, Inu Yasha, Narutofanart.

 

Silent Hill är ett bra spel, jag har inte sett filmen så jag kan inte bedöma. Bara för att det blivit lite större för att det släppts en film på det så gör det inte hela konceptet sämre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...