F.d. medlem Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Nytt skit ihoplagd i två bilder. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pixelgamer Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Wow älskar dissikeringsmannen xD Hur får du allt så städat o snyggt? Alltså hur ritar du bilderna, och gör du nåt med dem efter inskannande, eller har du sån där platta-grejs? Fjärde bilden, tjej eller kille? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Wow älskar dissikeringsmannen xDHur får du allt så städat o snyggt? Alltså hur ritar du bilderna, och gör du nåt med dem efter inskannande, eller har du sån där platta-grejs? Fjärde bilden, tjej eller kille? Jag använder ett digitalt ritbord (a.k.a. tablet in english). Dessutom så när jag ritar så försöker jag hålla det så rent som möjligt hela tiden, men ändå inte. Gillar det inte för perfekt heller. Fjärde bilden är en tjej. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 afro-chef for teh win!!!1!!! men sen är den måladebilden (2:a) riktigt snyggt färglagd, sen tjejen som har killen i kopplet bilden var riktigt frän också. fan när man ser såna här bilder har man lust å investera i en tablet.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Dock så bör man påpeka att en tablet inte är någon magisk pryl som automatiskt kommer att öka ens skicklighet, men det är en av de bästa saker man kan ha till en dator. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nille Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Älskar verkligen andra bilden o__o Alla är mycket fina, men andra bilden fångade mitt öga först. <33 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Whiiiee mera fina bilder :) Det ser riktigt fint ut. Gillar Dio-Wannaben x3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Det är bilder som dessa som gör mig sugen att plocka upp en penna igen. Lite grann, för skojs skull... :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Jag gillar den fjärde bilden bäst. Den känns himla, balanserad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 11, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Älskar verkligen andra bilden o__o Alla är mycket fina, men andra bilden fångade mitt öga först. <33 Undrar om det kanske var för att jag färglade den? XD Whiiiee mera fina bilder :) Det ser riktigt fint ut. Gillar Dio-Wannaben x3 Upplys mig om vem Dio är? :) Det är bilder som dessa som gör mig sugen att plocka upp en penna igen.Lite grann, för skojs skull... :/ Nu ska vi inte ha en sådan nedlåtande attityd. Det tar tid sådant här. Bäst är det om man lär sig att INTE BRY SIG om resultatet. Annars får du det problem jag har; månader långa pauser..... Jag gillar den fjärde bilden bäst. Den känns himla, balanserad. Den gick smidigast att göra också. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bankoiia Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Nu ska vi inte ha en sådan nedlåtande attityd. Det tar tid sådant här. Bäst är det om man lär sig att INTE BRY SIG om resultatet. Annars får du det problem jag har; månader långa pauser..... Nu var det inte meningen att låta nedlåtande. Kom bara att tänka på att det var x antal månader sedan jag gjorde något senast. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 11, 2006 Anmäl Share Skrivet september 11, 2006 Dio Brando: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2006 Nu var det inte meningen att låta nedlåtande. Kom bara att tänka på att det var x antal månader sedan jag gjorde något senast. :) Då kanske det är på tiden att du tar fingret ur naveln och börjar rita då. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 12, 2006 Anmäl Share Skrivet september 12, 2006 I den senaste bilden verkar armen som är vänd mot oss vara böjd mitt på överarmen, och axeln sitter lite långt ner... Sen har jag lite problem med att se vart ljuset kommer ifrån, jag tycker hela tiden att framsidan på torson borde vara skuggad, då ljuset verkar falla från höger. Annat från det ser jag inget som jag stör mig på. Mer bilder! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet september 12, 2006 Anmäl Share Skrivet september 12, 2006 Snygga bilder, men på senaste ser det ut som om halsen är för lång. När jag kollar på mig själv så är halsen på ett ungefär lika långa som handflatan är bred. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 12, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 12, 2006 Sen har jag lite problem med att se vart ljuset kommer ifrån, jag tycker hela tiden att framsidan på torson borde vara skuggad, då ljuset verkar falla från höger. Två ljuskällor, en stark bakifrån och en mindre snätt upp/framifrån. Försökte experimentera lite, aja.... :P Annars så håller jag med er. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 13, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2006 Ny bild, för de som inte märkt. ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farore Skrivet september 15, 2006 Anmäl Share Skrivet september 15, 2006 Åhh, supersnygg ballong! Verkligen snygg, sen gillar jag molnen, goa ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 15, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 15, 2006 Tackar tackar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Ny bild. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 19, 2006 Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Vad glor du på? Jag bara rastar min armadillo....utan kläder... ;) Jag tror att armadillos hör till familjen Kottdjur, vilket innefattar bältor också. Eller? Kul bild i alla fall, fast armadillon ser ut att försöka springa sin väg. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Bältdjur, så hette den! Tack för det. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mustela Skrivet september 19, 2006 Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Vad för skumt folk går du i skolan med egentligen xD Fast iofs har man råkat ut för en massa sånt själv... minns en bild jag gjorde på när Naken-Hitler slåss mot Sylvester Stallone och Arnold Schwartzenegger i ett av mina anteckningsblock. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet september 19, 2006 Författare Anmäl Share Skrivet september 19, 2006 Tyvärr så var det en request från en internet-vän. :P Mina IRL-vänner vet knappt att jag ritar. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rama Skrivet september 23, 2006 Anmäl Share Skrivet september 23, 2006 Tyvärr så var det en request från en internet-vän. :P Mina IRL-vänner vet knappt att jag ritar. :| Visst vore det roligt om ens kompiskrets höll på de med? Jag och Helob går i samma klass, så vi snackar en hel del om just teckning, men ingen annan jag känner ritar. Så chattar jag knappt alls, så jag får inte ens sånna förfrågningar. :( Man borde dra på något convent så att man träffade några fler ansikten som är lite intresserade de också. Det blir lätt rätt slött så här elektronisk väg. ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg