Gafvert 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Är det tillåtet att lägga in bilder i sina inlägg, typ så här: http://www.mt.cs.keio.ac.jp/person/hama ... c00309.jpg eller ska man ta hänsyn till modemarna? Lägg gärna till i reglerna angående det här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Krunaldo 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Tja, reglerna är väl det samma som för det skrivna ordet? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gafvert 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Errr, nu tappade du bort mig. Utveckla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Krunaldo 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Exakt samma regler som när du skriver? Inte förolämpa ngn, inget hets mot folkgrupp etc... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gafvert 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 OK, men den där bilden var väl inte hets mot folkgrupp? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Anji Kishu 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Kanske inte hets mot 'folkgrupp', men den är förolämpande. Mnja, så vitt jag vet så vill Thomas att man skall länka till bilder, men vi håller på gå igenom en del saker nu inför nästa uppdatering osv. Så vi får antagligen lägga till något för att klargöra användandet utav bilder i inlägg. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gafvert 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Ok, jag tar bort den. Men kommer det komma specifika regler för bilder typ, storlek både i bytes och i bredd och höjd? (EDIT) Nu blev det ju en länk automatiskt eller var det en moderator som gjorde det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Krunaldo 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Nej, för det går inte på anime.se:s servrar så det tynger inte ner dem så det borde inga regler för dyka up. Men jag tog bara med det för att beskriva vilka regler som fanns för bilder :P. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Anji Kishu 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Ok, jag tar bort den.Men kommer det komma specifika regler för bilder typ, storlek både i bytes och i bredd och höjd? Det har jag ingen aning om, det är helt upp till Thomas Dahlin och Avathar som är admins på anime.se. (EDIT) Nu blev det ju en länk automatiskt eller var det en moderator som gjorde det? Det va jag det >:D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gafvert 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Nu är det en mer ickeförarglig bild (tror jag). Beror ju på vem man är. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Gafvert 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 4, 2004 Japp, tur att jag inte gjorde det. Eller var det skicklighet? Men jag skulle inte bli förolämpad eller sur om nån skrev in mitt nick där på lite skoj liksom. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
tetsuo-shima 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 6, 2004 det ska ju inte vara en bild där dom har sex och sånt, annars är det okej ;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Hûmla 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 12, 2004 Nja...sådana bilder är väl inte så bra...men annat går ju. ;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter