Hoppa till innehåll
Anime.se

Hardo gay desu!


JockeII
 Share

Rekommenderade inlägg

From downtown Osaka, Razor Ramon Sumitani!

 

B000E40QQA.09.LZZZZZZZ.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=XHyJQ84s ... ed&search=

 

Se allihopa, grymt roliga! Ultraman hard gay, hoooooooo! :D

 

För övrigt så är han är inte gay på riktigt utan det är bara en show, hans riktiga namn är Masaki Sumitani och han är gift med fotomodellen Suzuki Anna. Han är/var även en professionell wrestlingbrottare.

Komedishowen blev känd nationellt 2005 då den börjades visas i TV-showen Bakuten.

 

180px-Anna_Suzuki.jpg

 

Lite roligt är detta:

 

- Razor Ramon HG made a small cameo in the May 2006 chapter of Gantz (chapter 233), shown on a television in Kurono Kei's apartment.

- He also made a small cameo in Episode 12 of Suzumiya Haruhi no Yuutsu, at 2:29, with Akihiro Miwa.

 

Mer info finns självklart på http://en.wikipedia.org/wiki/Masaki_Sumitani om ni är intresserade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är inte roligt? Är som att fråga vad som är roligt med liknande svenska program som typ "Ursäkta röran, vi bygger om".

 

Det är kul att driva med folk, bögar etc. Dessutom gör han ju så grymt dumma saker hela tiden och skrämmer livet ur folk på stan.

 

Och alla jag pratat med som sett den tycker den är lika rolig så. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Kuriosa: Jag bodde på samma ställe som Hard Gay Ramen spelades in första året jag tillbringade i Japan. Jag har ätit i samma Ramen-ya som avsnittet utspelar sig i. Bakgatan där HG står i början av inslaget är den lilla "Red Light district"-gatan bredvid järnvägen där det ligger 2 "korean style massagesalonger". B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 6 months later...
Haruhi%2012%20Hard%20Gay.png

 

Hoho ^^

jag skrattade sönder mej åt den scenen :D

 

En kolega på jobbet som blev totalt faschinerad av honom förra sommaren och kollade upp en massa bakgrundsfakta.

Tydligen ska rollen ha uppstått när han var på en dejt med tidigare nämnda fotomodell. Men när de konfronterades av diverse fotografer och reportrar, så valde han att låtsas vara hennes kompis som är gay, för att de inte ville gå ut med sitt förhållande offentligt ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 months later...
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...