Hoppa till innehåll
Anime.se

Svempas Reiknarnation


svempa
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan allihop!

 

Tänkte starta mitt liv som Anime.se-are på nytt, fast jag vore glad om jag fick mitt namn ändrat till Akuma. Om någon snäll moderator skulle kunna utföra detta arbete vore det übersnällt!

 

Jag känner till att det redan finns en användare vid namn "akuma", men hans inläggsstatus ligger på 0, även om han varit medlem sedan 15 maj 2004...

 

Om det är möjligt skulle jag vilja ta över hans namn, och bli anime.ses djävul >:D

 

akuma är det japanska ordet för djävul...

 

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har få meddelande men är inne varje dag och läser och väntar på att gogo och sceleris ska lägga upp en bild på gissa anime som jag kan eller kanske komma med något vettig att säga men skulle inte vilja förlora mitt användar namn bara för man inte skriver lika mkt som andra.

 

Exakt. =)

 

Men Gogo's och Sceleris bilder i Gissa anime-tråden är inget att vara glad över. :X

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Gogo's och Sceleris bilder i Gissa anime-tråden är inget att vara glad över. :X

Meh... Jag försöker faktiskt variera ålder och genre, och jag brukar köra med en taktik: Första bilden är svår, om det är någon som har memorerat varenda bildruta. Andra bilden är lättare, om det är någon som har sett den, men behöver lite "hjälp". Tredje bilden försöker jag göra allmän, så att man kan klura ut vad det är även om man inte har sett det. (Men man måste förstås vara anime-allmänbildad!)

 

På så sätt tycker jag att jag ger alla en chans. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men Gogo's och Sceleris bilder i Gissa anime-tråden är inget att vara glad över. >:(

Meh... Jag försöker faktiskt variera ålder och genre, och jag brukar köra med en taktik: Första bilden är svår, om det är någon som har memorerat varenda bildruta. Andra bilden är lättare, om det är någon som har sett den, men behöver lite "hjälp". Tredje bilden försöker jag göra allmän, så att man kan klura ut vad det är även om man inte har sett det. (Men man måste förstås vara anime-allmänbildad!)

 

På så sätt tycker jag att jag ger alla en chans. :)

 

Det hade varit frid och fröjd om inte 80% av dom serier du kör är 1990 eller tidigare. 38qx3.gif

 

Men jag klagar inte! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har få meddelande men är inne varje dag och läser och väntar på att gogo och sceleris ska lägga upp en bild på gissa anime som jag kan eller kanske komma med något vettig att säga men skulle inte vilja förlora mitt användar namn bara för man inte skriver lika mkt som andra.
Men Gogo's och Sceleris bilder i Gissa anime-tråden är inget att vara glad över. :X

Tsk, varför inte? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det hade varit frid och fröjd om inte 80% av dom serier du kör är 1990 eller tidigare. 38qx3.gif

 

Men jag klagar inte! ^_^

Jag kollade upp vilka serier jag valt:

* En (1) var från 1969.

* Två var från 1978.

* 15 var från 1980-1988.

* 21 var från 1991-1999.

* 21 var från 2000-2006.

 

Jag tycker jag har varit ganska snäll. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...