Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto Shippuuden


mPan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Kan det vara så att
Naruto och Sakura inte visar några Jutsus för att Kakashi använder Sharingan. Dom kör ju bara Taijutsu eller vad de nu heter, menar altså dom slås bara, inga nya tekniker alls i princip:/

 

Eller för att de inte lärt sig något nytt och fortfarande e dumma skitungar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så, sett avsnitt 4 nu.

Kan ju säga att enligt mig så skilljer sig inte mkt av animé just nu från mangan.... Visserligen missade vi en del när det gäller Kakashi, då animén slapp den enligt mig tråkiga delen av naruto innan time skippet.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ingen anning om manga. Kan någon berätta för mig hur jag ska få tag på Kakashi Gaiden, är det böcker jag ska köpa eller läser jag från saker jag laddar ner? Om det är så att det finns att ladda ner, skit sjyst om ni kunde PMa mig med en URL, googla omkring lite utan resultat , kanske de finns något speciellt ställe allt finns på? Lite offtopic kanske men den passar väll ganska bra in här också :P

 

Tack på förhand , mPan

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Slutade kolla på Naruto vid avsnitt 160-170 nånstans, blev som många andra jävligt trött på fillersen. Mail-delivery ninjas ftw.

 

Shippuuden har fått tillbaka den gamla Naruto-känslan inom mig igen dock! Blev svinglad när jag hörde att fillersen var slut, och ja jävlar inte har jag missat ett dyft av storyn av att skippa 50 avsnitt ^^

 

Visst, man stör sig på vissa moment (som de där jävla betydelselösa ungarna som avgudar Naruto), men när man kollat igenom avsnittet så överträffar helheten allt annat :)

 

Naruto har aldrig varit någon perfekt anime och så kommer det fortsätta, men underhållande är det fanimej :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

"Some of you may be wondering where the heck the newest episode from the Japanese Naruto: Shippuuden anime series is. And I'm here, just the right man to tell you! The episode is.... still locked up in the TV Tokyo vault because it hasn't aired yet! That's right, Episode 005 entitled: As the Kazekage...! - will not be airing on television in Japan until March 15th. There seems to be some weird scheduling on the part of TV Tokyo that has Naruto airing every two weeks, rather than weekly, for the next little while, as Episode 006 & 007 of the series entitled: Art is an Explosion! - will not be airing until a one hour special on March 29th. So for now, there is nothing at all for me to give you.... other than to say that the manga should be coming up soon. Maybe. Who knows. Keep checking back! "

Hitta detta på ett annat forum från någon som hade citerat så kan inte garantera att detta stämmer exakt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är alltid någon skämtgrej från deras sida när det är YBHT (You Have Been Tricked, listade jag ut att det stod för utan att googla :> ).

 

I detta fallet gissar jag att dom tagit första episoden av den där nya serien med 5CM i namnet.

 

Lite småroligt att se alla nibs tanka ner den och sen när dom ska se den "noooooooooo!!", och då blir dom arga och frustrerade, mailar dattebayo och säger åt dom att dra åt helvete och sedan blir dom bannade på deras tracker. Finns massa exempel under [banned]. :>

 

Fast dom kan vara lite dryga med, dom DDOS'ade Boxtorrents när dom inte ville ta ner dom torrents med deras releaser av Naruto och Bleach i. Fast och andra sidan så var det lite roligt med, och det är deras releaser och det får man respektera.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I detta fallet gissar jag att dom tagit första episoden av den där nya serien med 5CM i namnet. /.../ Byosoku 5 centimeter (5 Centimeters per Second) tror jag pga namnet,

Liten korrigering. Byōsoku Go Senchimētoru är en film på tre delar, allt som allt kring en timme lång. Den första delen finns som en lågupplöst webcast på japanska Yahoo!, resten går endast på bio än så länge. Har laddat upp trailern här. Mycket nöje.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, önskar att dom kund släppa 100 avsnitt samtidigt så man kan njuta lite. Nu är det ju en plåga att sitta och vänta veckor på nästa avsnitt :P

 

Därför jag alltid väntar till serier är klara. Enda som jag följer veckovis är Bleach, Naruto och Death Note. :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker det börjar bli jobbigt när dom drar ut på fighterna så mycket två avsnitt tycker jag hade räckt.
Nä, det ska vara som det är. Man kommer ju aldrig glömma den där fighten på bron i Hidden Mist Village(?) i de tidiga avsnitten, hur många avsnitt kan den ha varat - 15? Det är Naruto trots allt och trenden måste ju bevaras! Sen får man också tänka på att Naruto, till skillnad från andra serier, alltid har en massa olika händelser på gång vilket kan göra att en pågående fight knappt visas nånting alls i ett avsnitt.

 

Kan ju glädja sig åt att det inte är så mycket snack i just den här fighten, tystlåtna Gaara är ju med :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Är det bara jag eller är det väldigt tysta avsnitt? mindre bakgrundsljud och sånger? kanske är någon ny ball ideé som dom provar men avsnitten känns lite 'kalla' eller hur jag nu ska uttrycka det.

 

Sen undra jag var YHBT tog vägen i torsdas? :P hade hoppats på att lura min vänn som precis är klar med alla. ;) , synd är det dock att dom släpper dubbel nu i veckan och sen uppbehåll och dubbel(special tror jag) efter veckan som kommer. men men, väntar man på något gott så väntar man aldrig för länge eller hur var det? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...