Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto Shippuuden


mPan
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Tayuya är ju hetast i hela naruto imo <3

 

k

tayuya.jpg

 

haha. säger han som tänder på småkillar enligt en tidigare post ^^

 

jag tänder på hennes amazonhet, i första stadiet.

 

tayuya.jpg

 

<3

 

I animen är dom tänkta som tjejer, betvivlar starkt att dom gör en av huvudpersonerna i serien bög bara sådär.

 

Rolig serie om ämnet =p

lol.jpg

 

Såhär borde dom vara, utan dom överdrivna brösten

mhm.jpg

 

Och i Naruto är det Tsunade

tsunadeod0.jpg
som gäller kk? ^^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är glad att fillersen är slut MEN jag hoppades på att naruto skulle se coolare ut. Han ser fortfarande ut som en tönt, han får gjärna vara en tönt, men måste han se ut som en... irriterande :P

 

Men shippuuden är någonting som jag definitift kmr att följa eftersom jag är såld på naruto ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är glad att fillersen är slut MEN jag hoppades på att naruto skulle se coolare ut. Han ser fortfarande ut som en tönt, han får gjärna vara en tönt, men måste han se ut som en... irriterande :P

 

Men shippuuden är någonting som jag definitift kmr att följa eftersom jag är såld på naruto ^^

Jag tycker antingen ska man se ut som en tönt eller inte...simpelt. Nu i shippuuden är det en liten blanding vilket jag inte tycker om:/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad skönt att äntligen allt det där jobbiga har försvunnit. Jävla springande där ett tag, efter uber vattenfall scenen. Nu är jag glad att det har liksom börjat på ett nytt kapitell. tyckte Naruto såg grym ut. Sasuke är lika emo som alltid. Han måste vara den mest deppigaste personen ever.. Hej btw..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jävla skitavsnitt som kom igår! blev så jävla besviken.

 

Visst har Naruto och Sakura mognat men va i helvette. Avsnittet hette ju "The Result of the training" och Naruto har inte lyckats komma på en enda ny jutsu eller ability över huvudtaget. Kör med de gamla vanliga skiten. Suck!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillade det;D

Spoiler

Jag tyckte avsnittet va ganska bra förutom att det var lite löjlig stämmning eller va man ska säg när Naruto och Sakura slogs mot Kakashi. Det var dock rätt coolt när Sakura slog ner i marken^^ Men det ska bli sjukt nice nu när Akasuki har kommit in i bilden lite mer och är efter Gaara.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

meh... vill man ha action naruto så ska man läsa mangan, fan så mycket bättre!

 

f.ö. så vill jag ha kakashi story som anime, hade hoppats på att dem skulle sända den först innan dem hoppa på den här story arcen... men inte. blir väl nån ova av den som dem klämmer in, hoppas bara dem lägger ner lite tid på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tog mig tid att se första episoden och blev glatt överraskad (första serien imponerade mig inte nämnvärt och jag har bara sett ett par avsnitt av den, men jag har läst hela mangan) Jag tycker att animationen var snygg och förmodligen kommer jag fortsätta följa serien. Det var bara en sak jag riktigt störde mig på:

Varför började serien med ett halvt avsnitt (8-9 min) som kommer betydligt senare? Det verkade inte vettigt öht....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag skulle gissa på att dem ville fånga extra många genom att göra det spännande i början, sen måste man hänga med i serien bara för att se hur dem kom dit och hur det slutar... synd bara att det antagligen är 25+ avsnitt kvar till det (läser också mangan).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...