Hoppa till innehåll
Anime.se

Naruto Shippuuden


mPan
 Share

Rekommenderade inlägg

Tänkte jag skulle göra en ny tråd för Shippuuden så att man får tillbaka lite Naruto feeling :D , Va tyckte ni om dubbelavsnittet som släpptes imorse?

Måste säga att introt var riktigt dåligt men endning låten var ganska fin :)

 

Någon som kanske kan förklara vad de där typ orden de tar upp i serien är? kommer ett litet avbrott på en 15 sekunder på de där orden. Tyckte de var ganska provocerade :P antagligen kanske de kommer att betyda något lite senare. Men men, skriv era tankar och reflektioner om hur ni ser på Shippuuden :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Jag blev överraskad, jag trodde det skulle komma först i april.

 

Nu har jag inte sett något av Naruto-animens senaste 100-150 avsnitt eller så, men jag tycker de hade lite småintressanta "knep" i animation och stil, iallafall i början. Men i det hela är det typiskt Naruto, så jag är glad för alla narutards som kan sluta störa sig på fillers. Och störa andra med sina frågor om när de slutar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Meh, inte så mycket att hurra över. Naruto är fortfarande lika ful, lite svart på kommunarbetar-kläderna bara. Och vem vill se något om dom tre små fjantiga ungarna som hör till Naruto's fanklubb eller nåt? Och dom så kallade "känsliga stunderna" blir ju bara pinsamma. Och man får inte glömma att nämna dom 10 minuter av återblickar man fick se...

Sasuke är självklart lika emo som förut, och sen kan man undra om Naruto bara är allmänt trögfattad men jag tror nog inte Sasuke vill ha något med han att göra längre, så sluta stalka Sasuke kk?

 

Men men, jag fortsätter att se som jag alltid gjort! >^.^<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Diggar ju hans nya kläder som fan, förut såg han ut som en ful jävla dagisunge ju ;D

 

Jag gillar Naruto, det är inte den bästa serien som finns men jag har ändå en tendens att bli fäst vid den ^^

 

Det gör han ju fortfarande ju. ;_;

 

Men håller med om att man blir fäst vid serien, även fast den har en hel del dåligt. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjat glo på avsnitten nu och måste faktist erkänna att jag gillar vad jag ser, jag slutade tittade på naruto runt 210 då alla fillers bara blev för mycket. Måste erkänna att jag tror detta kommer bli grymt lyckat och detta blir absolut en serie jag kommer följa utan tvekan. Naruto ser snäppet mer seriös och verkar ha ett lite vuxnare sätt(men det kommer väl ändras antar jag). Sasuka såg i alla fall jävligt tuff ut ^^.

 

Dåliga med serien är att dem där 3 skitungarna fortfarande är med och lika fula som förr. Sen verkar serien ha kvar lite av sina löjliga del men det är väl något som hör till naruto. Introsången var inget och hurra för heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, varför han reste? Har jag glömt något nu?

 

För anledningen att han drog iväg med Jiraya var ju för att träna och bli starkare, det hade dom ju bestämt långt tidigare men så blev Jiraya upptagen med annat så att dom kunde tortera oss med fillers. Akatsuki är ju efter Naruto med (eller snarare Nine-tails), men det har jag för mig att man fick se innan 150.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, varför han reste? Har jag glömt något nu?

 

För anledningen att han drog iväg med Jiraya var ju för att träna och bli starkare, det hade dom ju bestämt långt tidigare men så blev Jiraya upptagen med annat så att dom kunde tortera oss med fillers. Akatsuki är ju efter Naruto med (eller snarare Nine-tails), men det har jag för mig att man fick se innan 150.

 

 

Ja allt det visste jag :D

 

 

POTENTIELL SPOILER!!!!

 

Jag har sett tills det att sasuke och naruto slåss vid ett vattenfall ungefär, då sasuke får som händer/vingar

 

 

 

Avsnitten jag har så börjar de springa i en korridor (var kommer den ifrån?) och de möter någon snubbe som ser agy ut med för kort tröja alá late 90's (vem är han?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm, varför han reste? Har jag glömt något nu?

 

För anledningen att han drog iväg med Jiraya var ju för att träna och bli starkare, det hade dom ju bestämt långt tidigare men så blev Jiraya upptagen med annat så att dom kunde tortera oss med fillers. Akatsuki är ju efter Naruto med (eller snarare Nine-tails), men det har jag för mig att man fick se innan 150.

 

 

Ja allt det visste jag :D

 

 

POTENTIELL SPOILER!!!!

 

Jag har sett tills det att sasuke och naruto slåss vid ett vattenfall ungefär, då sasuke får som händer/vingar

 

 

 

Avsnitten jag har så börjar de springa i en korridor (var kommer den ifrån?) och de möter någon snubbe som ser agy ut med för kort tröja alá late 90's (vem är han?)

 

Hmm har du inte missat lite av mainstoryn då? För när Naruto och Sasuke slåss för sista gången (vid vattenfallet) så är det ju ingen filler. Du kanske borde skaffa ett par episoder efter 150, fast minns inte när första fillern kom.

 

Och killen med för korta tröjan vet man inte vem det är än (inte vi som bara ser på animen iallafall).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

altså, har nog greppat hela storyn. Några få fragment som fattas kan knappast skada.

 

Tittade klart på avsnittet nu och kan konstatera att det var riktigt bra!

Vet inte var det är, kommer inte ihåg. Men var någonstans är det de slåss mot den killen med ben som attacker? :P

 

 

Anyway, naruto kommer jag fortsätta titta på nu! Vet någon ungefär hur många "nya" avsnitt det kommer komma?

 

 

Det är väll så att sasuke gick hem till orochimru för att bli starkare etc. etc. och Akatsuki försöker få tag i naruto och vargen i han? medan naruto ska ha ta i sasuke + bli hokage. ultra speed wrap av hela storyn :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Killen med ben (har hans namn på tungan :P) är ju nära Orichimarus gömställe, men det avsnittet visades ju för länge sen och är inte heller en filler. ^^

 

Kan iallafall tänka mig att det kommer 100 nya minst. =P

 

Och ja den ultraspeedwrapen är mer eller mindre korrekt. ^^

Sasuke kände sig ju underlägsen Naruto typ och blev emo pga sitt lilla hämndbegär, så därför vill han lära sig använda sina haxxkrafter han fick av Orichimaru och lämnar därför Konoha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...