Hoppa till innehåll
Anime.se

Onegai teacher


Regen
 Share

Rekommenderade inlägg

I ett tidigt avsnitt av serien onegai teacher (tror det är trean), när läraren flyttar så råkar en flyttlåda välta ur. innehållet i den är cencurerat. i många år har jag undrat vad som funnits däri (även om jag har mina aningar). någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kanske det var så att när de gjorde mangan så betalade de som tillverkar radioapparaterna pengar till skaparna för att de skulle ta med deras produkt, men i animen så ville de inte betala.

Pocky har säkert betalat en hel massa pengar för att få ha en så stor roll i serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Pocky är inte ett märke Rockman, det är ungefär som namnet Popcorn...

 

Lyssna på denna mening;

 

"Popcorn har säkert betalat en hel massa pengar för att få ha en så stor roll i serien."

 

De pocky jag har kvar och de Pocky som är med i onegai är gjorda av Galico som är ungefär som OLW i sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I ett tidigt avsnitt av serien onegai teacher (tror det är trean), när läraren flyttar så råkar en flyttlåda välta ur. innehållet i den är cencurerat. i många år har jag undrat vad som funnits däri (även om jag har mina aningar). någon som vet?

 

Vilken låda??? Den när hon flyttar in (avsnitt 1 och 12)? Det är fan inget som trillar ut där för lådan öppnas ju aldrig och inte fan finns det nåt som är censurerat heller, inte i hela serien! Så tyvärr så vet jag inte vad du menar. :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...