Hoppa till innehåll
Anime.se

angående Anime yumi


Tifa_Lockheart
 Share

Rekommenderade inlägg

en vecka? den har arit nere i snart en månad.. väldigt synd för det är en så sjukt bra sida att hitta nime på..

 

Jag kollar den inte så ofta så jag har inte märkt längre än en vecka.

 

Och det enda jag använder den till är för att hämta wallpapers, då dom brukar ha rätt fina i 1600x1200.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hängde där ett tag men inte nu längre, dels för sidan e nere, den buggar och den segar. I alla fall för mig. Men de e klart, innehålls mässigt när den väl funkar e väl bra.

 

säger som dej.. Man var tvungen att ha använder å shit för att få hem vissa saker/ se vissa saker.. Men anyway.. Man fick iaf sin anime på japanska och inte engelska. Finns andra sidor, men då är det typ japanska med Fransk eller spansk text.. Segt om man inte har rååååååååååååååpluggat de språken...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hängde där ett tag men inte nu längre, dels för sidan e nere, den buggar och den segar. I alla fall för mig. Men de e klart, innehålls mässigt när den väl funkar e väl bra.

 

säger som dej.. Man var tvungen att ha använder å shit för att få hem vissa saker/ se vissa saker.. Men anyway.. Man fick iaf sin anime på japanska och inte engelska. Finns andra sidor, men då är det typ japanska med Fransk eller spansk text.. Segt om man inte har rååååååååååååååpluggat de språken...

 

Då vet jag inte vart du har letat för jag har då aldrig fått med fransk/spansk sub eller något annat än just engelsk.

 

F.ö så håller jag med JockeII angående wallpapers på denna sida! :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...