wompratclan Skrivet april 28, 2007 AnmÀl Share Skrivet april 28, 2007 nÄgon som har denna film? eller vet vart man kan fÄ tag i den?  http://www.animenewsnetwork.com/encyclo ... hp?id=6142 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 29, 2007 AnmÀl Share Skrivet april 29, 2007 Jag tror de har tÀnkt visa den pÄ UppCon:08. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
wompratclan Skrivet april 30, 2007 Författare AnmÀl Share Skrivet april 30, 2007 http://www.acog.com =) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Gogo Skrivet april 30, 2007 AnmÀl Share Skrivet april 30, 2007 ='( b& Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 30, 2007 AnmÀl Share Skrivet april 30, 2007 Verkar som att Nà GON inte lÀst REGLERNA. Posta inte lÀnkar till webbsidor dÀr man kan ladda hem piratkopierade filmer och serietidningar. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 30, 2007 AnmÀl Share Skrivet april 30, 2007 b&! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
wompratclan Skrivet april 30, 2007 Författare AnmÀl Share Skrivet april 30, 2007 regler? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 30, 2007 AnmÀl Share Skrivet april 30, 2007 http://www.mini(ingen lÀnk till pirater ok?)nova.org/tor/682815 =) Senast Àndrad av wompratclan den 30/4 -07 17:11, Àndrad totalt 1 gÄng det dÀr hjÀlper tyvÀrr inte Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet april 30, 2007 AnmÀl Share Skrivet april 30, 2007 regler?  en del punkter som ska följas för att undvika bestraffning. (alltsÄ rÀtt bra att lÀsa igenom innan man postar nÄgot pÄ nÄgot forum) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet juli 10, 2007 AnmÀl Share Skrivet juli 10, 2007 Förhandsvisning som jag tipsar om hÀr  Samt  Nu gÄr det att förhandsboka filmen hos Discshop.  PreliminÀr release Àr satt till 22 Augusti.  169:- DVD  299:- Blu-ray Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet augusti 10, 2007 AnmĂ€l Share Skrivet augusti 10, 2007 RĂ€knas det hĂ€r som dubbelpost? Det andra hamande i konvent-forat, men tĂ€nkte att anime-forat kanske fĂ„r större uppmĂ€rksamhet.  Dum som jag var stĂ€llde jag upp i SFboks utlottning av biljetter till förhandsvisningen för skojs skull (Jag bor ju för fasen i Norrland!!) och nu fĂ„r man ett sabla mejl om att jag har vunnit en biljett till den hĂ€r förestĂ€llningen, samt ett medlemskort pĂ„ Cinemateket.  Ăr nĂ„gon intresserad av att köpa? Givetvis blir det inga saltade priser. Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet augusti 11, 2007 AnmÀl Share Skrivet augusti 11, 2007 Det var lyckat :| . Tycker synd om dej. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Fuu Skrivet augusti 11, 2007 AnmÀl Share Skrivet augusti 11, 2007 Kommer ihÄg att den gick pÄ Gbgs Filmfestival... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet september 5, 2007 AnmÀl Share Skrivet september 5, 2007 Hyrde filmen och tycker den var klart sevÀrd. Lite smÄtt skruvad och förvirrande men detta kÀnns som en film som vÀxer med tiden och blir sÀkert mer lÀtthanterlig ju fler gÄnger man ser om den. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 5, 2007 AnmÀl Share Skrivet september 5, 2007 b&!    F.ö sÄ gÄr den att hyra typ överallt:O Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet september 19, 2007 AnmÀl Share Skrivet september 19, 2007 Ska nog köpa den (finns pÄ svensk DVD!), men jag undrar om den Àr lika obehaglig som Prefect Blue. SÄg den pÄ animekvÀllen pÄ SVT, tyckte den var bra men den var vÀldigt obehaglig. Och eftersom det Àr Satoshi Kon som gjort bÄda tvÄ undrar jag om den Àr lika obehaglig som Perfect Blue? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
LizZiGicLae Skrivet september 19, 2007 AnmÀl Share Skrivet september 19, 2007 Ska nog köpa den (finns pÄ svensk DVD!), men jag undrar om den Àr lika obehaglig som Prefect Blue. SÄg den pÄ animekvÀllen pÄ SVT, tyckte den var bra men den var vÀldigt obehaglig. Och eftersom det Àr Satoshi Kon som gjort bÄda tvÄ undrar jag om den Àr lika obehaglig som Perfect Blue? Jag har inte sett Paprika Àn, men bara för att det Àr Satoshi Kon sÄ behöver det inte innebÀra att den Àr obehaglig. Han har nÀmligen Àven gjort Tokyo Godfathers som Àr en riktigt mysig och rolig julfilm. Sedan sÄ fÄr jag inte direkt intrycket av att Paprika Àr en thriller heller. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
CopyNinja Skrivet september 19, 2007 AnmÀl Share Skrivet september 19, 2007 Nej jag vet, jag har sett Tokyo Godfathers men efter Perfect Blue och Paranoia Agent vill jag bara vara pÄ den sÀkra sidan. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Marcus Skrivet september 20, 2007 AnmÀl Share Skrivet september 20, 2007 Ska nog köpa den (finns pÄ svensk DVD!), men jag undrar om den Àr lika obehaglig som Prefect Blue. SÄg den pÄ animekvÀllen pÄ SVT, tyckte den var bra men den var vÀldigt obehaglig. Och eftersom det Àr Satoshi Kon som gjort bÄda tvÄ undrar jag om den Àr lika obehaglig som Perfect Blue?  Det Àr ju högst personligt hur man upplever filmen. Jag tycker inte att Perfect Blue Àr obehaglig men jag förstÄr hur du menar. UtifrÄn det sÄ kan jag inte pÄstÄ att paprika Àr lika obehaglig som Perfect Blue. Men det Àr ju bara vad jag tycker. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg