Hoppa till innehåll
Anime.se

Gillar du Starzinger och Silverfang?? Kolla här!!!


Sir Jogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Låt dom komma (!) det går inte att påverka oss som älskar Silver Fang och Starzinger :D

 

Jag skrev ju oxå att gillar man Silver Fang och Starzinger så skulle man kolla här ;) Så gillar någon här inte Silver Fang eller Starzinger så har dom kommit fel XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte hört någon här på forumet som INTE gillat Starzinger!

 

Om nu bara någon kunde göra en fin sida tillägnad Rai - Grottpojken skulle min lycka vara total.

 

...men det verkar bara ha varit jag som tittade på honom när jag var en liten palt. :(

 

Skall jag gräva upp ett hatinlägg jag gjorde mot Starzinger och Dragonhalf i någon tråd?

 

JAG HAAAAAAAAATAR DE DÄR serierna..

 

Nu har du hört någon.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAG HAAAAAAAAATAR DE DÄR serierna..

 

Nu har du hört någon.

 

Näpp, jag slutade lyssna på dig för flera veckor sen. :]

 

Så gillar någon här inte Silver Fang eller Starzinger så har dom kommit fel XD

 

Förresten så har du inget här att göra, o du ofrälste.

 

Ger Herid en spark där bak så han flyger långt ut genom ytterdörren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har inte serr starzinger eller silver fang.. fast jag kan kopiera över hela serien från min storebrors dator om jag vill.

 

angående grottpojken så va jag nära på att köpa den på film förut för att d va så coolt namn på den. men hade inte råd :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har inte hört någon här på forumet som INTE gillat Starzinger!

 

Om nu bara någon kunde göra en fin sida tillägnad Rai - Grottpojken skulle min lycka vara total.

 

Warfist funderar på att göra en Rai - Grottpojken sida men han har fult upp just nu med att sköta sin nystartade butik.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAG HAAAAAAAAATAR DE DÄR serierna..

 

Nu har du hört någon.

 

Näpp, jag slutade lyssna på dig för flera veckor sen. :mrgreen:

 

Så gillar någon här inte Silver Fang eller Starzinger så har dom kommit fel :lol:

 

Förresten så har du inget här att göra, o du ofrälste.

 

Ger Herid en spark där bak så han flyger långt ut genom ytterdörren.

 

Nehe. Så jag får inte yttra mig eller? Och inte fan kan ni vara seriösa med att ni gillar Starzinger?!

 

Så du har slutat lyssna på mig? I alla situationer eller bara angående det du anser jag har fel om?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och inte fan kan ni vara seriösa med att ni gillar Starzinger?!

 

Kan du inte inse att och varför folk gillar Starzinger är det snarare din egna seriositet (eller snarare insiktsfullhet) som är under luppen.

 

Så du har slutat lyssna på mig? I alla situationer eller bara angående det du anser jag har fel om?

 

Med tanke på att en stor mängd av dina inlägg är klaginlägg har jag full förståelse om folk hoppar över dem. Själv läser jag dem fortfarande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och inte fan kan ni vara seriösa med att ni gillar Starzinger?!

 

Kan du inte inse att och varför folk gillar Starzinger är det snarare din egna seriositet (eller snarare insiktsfullhet) som är under luppen.

 

Så du har slutat lyssna på mig? I alla situationer eller bara angående det du anser jag har fel om?

 

Med tanke på att en stor mängd av dina inlägg är klaginlägg har jag full förståelse om folk hoppar över dem. Själv läser jag dem fortfarande.

 

Och jag som tyckt att jag försökt minska på mitt klagande..

 

Men de senaste dagarna har det kommit alldeles för många onödiga inlägg... Men det är mest för att jag varit rastlös...

 

Jag skall nog tänka pa det du sade, men jag förstår fortfarande inte detta med starzinger. Men jag har svårt för empati med. Jag bli bara irriterad av att se sådant...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Alltid kul att diskutera de gamla klassikerna.

 

Spelar ingen roll om det är en ny eller en gammal anime(film). En känsla som berör på djupet behöver inte förmedlas med nyare och skickligare tecknare eller häftigare effekter.

 

Sedan att det finns nya underbara animes som är helt fantastiska ska man inte heller sticka under stolen med. Men tur är väl det.

 

Just nu tittar jag på det sista tre filmern (3-5) av Grand Prix. Hade verkligen längtat efter att se slutet på den här serien och skönt att de äntligen har släppts.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

jaså Warfist så du har också hittat hit?^^

inte så konstigt... är man ett anime fan så är man :D

 

 

 

 

SZ har jag inte sett...så har väll inge å säga om de... :|

 

men när det gäller Silver fang så kan jag bara säga att ni som inte sett dessa filmer har gåt miste om något!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om de får rättigheterna så kommer de inte att släppa en box för de har inte råd med 73 avsnitt (tror jag)

 

Det här fick jag som svar av Christer Hagström när jag mailade honom om Starzinger.

 

"Om vi skall släppa Starzinger så kommer vi att släppa ett urval av episoder"

 

Jag tror att OzonMedia inte vågar släppa alla för de har ingen samarbetspartner till Starzinger som de hade till Silver fang (Future Film) .

 

Starzinger är/var inte lika populär som Silver Fang i Finland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om de får rättigheterna så kommer de inte att släppa en box för de har inte råd med 73 avsnitt (tror jag)

 

Det här fick jag som svar av Christer Hagström när jag mailade honom om Starzinger.

 

"Om vi skall släppa Starzinger så kommer vi att släppa ett urval av episoder"

 

Jag tror att OzonMedia inte vågar släppa alla för de har ingen samarbetspartner till Starzinger som de hade till Silver fang (Future Film) .

 

Starzinger är/var inte lika populär som Silver Fang i Finland.

 

Dom kan ju iaf släppa Japanska starzinger episode rmed Svenskt text kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om de får rättigheterna så kommer de inte att släppa en box för de har inte råd med 73 avsnitt (tror jag)

 

Det här fick jag som svar av Christer Hagström när jag mailade honom om Starzinger.

 

"Om vi skall släppa Starzinger så kommer vi att släppa ett urval av episoder"

 

Jag tror att OzonMedia inte vågar släppa alla för de har ingen samarbetspartner till Starzinger som de hade till Silver fang (Future Film) .

 

Starzinger är/var inte lika populär som Silver Fang i Finland.

 

Dom kan ju iaf släppa Japanska starzinger episode rmed Svenskt text kanske.

 

Klart att ifall de får tag i rättigheterna så släpper de Starzinger med svensk subtitels precis som de gjorde med Silver Fang men det blir ingen box med alla eps som Christer Hagström skriver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

http://www.anime.se/forum/viewtopic.php ... highlight=

 

Oh ja tycker att Starzinger är en av dom bästa serie anime som finns, vad tycker ni? vad är dåligt? vad är bra?

(Detta va den första anime ja såg när ja va liten, fastnade direkt)

 

Starzinger är kanonbra.

Shunsuke Kikuchi som kompositör, Leiji Matsumoto som skapare (har skapat utseendet för serien) , och Ozamu Tezuka som skrivit avsnitten. Vilken trio!!!

Var också den första animén jag såg, var väl 87 någon gång tror jag, som man fick tag på två VHS band genom BP mackarna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...