Hoppa till innehåll
Anime.se

GTO


Mekurion
 Share

Rekommenderade inlägg

Mangan som animen är baserad på flippar ut efter pocket nummer 18 om jag inte missminner mig... riktigt störande :) Men som sagt animen och mangan (up till nummer 18) är rysligt bra så lycka till >:(.

 

på vilket sätt flippar den ur? är det något som man kan se i animen?

 

animen är riktigt bra. det är en vanlig tv serie på 43 avsnitt. inga oavs eller filmer. klart sevärd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...
Den börjar bra, men efter ett tag tappar man lixom intresset.

 

K.

 

Ok, det var ju mindre trevligt att höra. Jag tror dock inte jag tappar intresset för GUREATO TEACHER ONIZUKA!

 

Förlita dig inte så ofta på andras åsikter, du skapar ändå dina egna. Dock kan man alltid referera till andras åsikter. Du märker nog själv om du kommer tröttna eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den börjar bra, men efter ett tag tappar man lixom intresset.

 

K.

 

Ok, det var ju mindre trevligt att höra. Jag tror dock inte jag tappar intresset för GUREATO TEACHER ONIZUKA!

 

Förlita dig inte så ofta på andras åsikter, du skapar ändå dina egna. Dock kan man alltid referera till andras åsikter. Du märker nog själv om du kommer tröttna eller inte.

 

Vad pratar du om? Jag förlitar mig inte ofta på andras åsikter, och jag tror nog att jag vet själv om jag kommer tröttna eller inte, du behöver inte tala om det för mig. Ha en trevlig helg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...