Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

ElgeN

Forumträff, ngn som är intresserad tro?

Är du intresserad av forumträff i Sthlm?  

78 medlemmar har röstat

1. 1. Är du intresserad av forumträff i Sthlm?

• Ja
      33
    • Kanske...
      30
    • Nej
      15

Rekommenderade inlägg

aah...jaha då va man tillbaka igen efter någon vecka elle två av isolering...(inget internet) under den tiden borde ja har kollat upp eventuela kostnader med bion och det andra men nej då...bara slappat och inte gjort ett skit...mycket dåligt av mig :blush::blush: >:( ...men det verkar som ni har hittat billigare förslag ändå...aja. har inte hört från min kompis än om han ska me...som sagt har ja ju inte haft internert...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Nu har luskat ut vilka datum jag kan:

9/18

9/24

9/28

10/1

11/1

11/6

ElgeN det hänger på dig nu, säg till om du behöver hjälp med nåt. Föresten har jag inte sätt dig sedan du sa att du skulle formatera, hemska tankar svindlar i mitt huvud.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

OMG! Det här börjar bli komplicerat. Kan inte någon säga ett datum. Kan man inte då får det vara till nästa gång. Kanske taskigt but shit happens!

b8q:

Så du säger att det är 2 evenemang då? Kanske dåligt att ha forumträffen det datumet.. Men jag måste kolla upp dem! Tack för länkarna :D

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

det är nu klart att min kompis inte vill och eftersom ja är lite av en fegis så åker ja inte heller...eftersom ja inte vill åka själv...tyvärr..=(

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Jag och Herid brukar ha forumträff någon gång per vecka, senast idag faktiskt, men det är alltid bara två personer som dyker upp.

Inte helt sant. Ibland är vi faktiskt tre!! Och på animevisningarna är vi fem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Oh Oh, då har ju jag och krunaldo också haft en forumträff. Attans att jag inte märkte det då...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ni får ursäkta min frånvaro, och jag ska ta reda på lite fakta nu under dagarna, men inatt så kan jag faktiskt inte säga ngt bestämt alls.

Det datum jag trodde skulle vara bäst, är 28-29 Aug.

Jag återkommer inom snar framtid.

Btw, min frånvaro har berott på min dator. T_T

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ja, alla skall på min visning.

Nej, så är dock inte fallet. Jag skall skratta mig lycklig om det ens kommer någon till visningen. De som bör hjälpa mig är inte allt för förtjusta i att få uppgifter. De säger bara... "Finns det inget annat vi kan göra?"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Fast om vi skulle komma dit tror jag att det inte kommer så många pga av att det är Luleå.

ok,men om vi har bästämt den 29 så måste vi ju hitta på något ganska snart...

(Pappa vill gärna veta vad vi har för planer, annars kan det stupa i spat!)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag kanske skulle kunna komma fast jag är lite osäker men om ni säger vart o lite mer detaljerade anvisningar om var och så så kan jag nog.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Måste ha besked från ElgeN innan den 23/8 om det blir nåt överhuvudtaget. Annars kommer jag inte utan går på personalkräftskiva istället. icon_cheers.gif

aterbl2.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

pewi... Shit, vad mkt probs jag har haft med datorn nu på senaste.

Jag har äntligen fixat allt iaf. Det tog bara en vecka drygt. T_T

Jag tycker nog att du ska gå på den skivan Gafvert, det låter väldigt skoj faktiskt :)

Eftersom jag inte har kunnat hålla mig uppdaterad här spec mkt pga datorbrist, så jag har inte förväntat mig att folk bara ska kunna nu i helgen heller. Mitt förslag är att vi skjuter på det, men till vilket datum får vi väl eventuellt se.

Om ni andra har bestämt ngt så får ni gärna meddela mig. Jag kommer mer än gärna iaf. ^^

Jag kan ta det vilken helg som helst framöver iaf. Jag ska snacka lite med Anji och Doc, sedan kanske vi kan komma fram till ngt. =)

Peace all! Btw, hemskt ledsen att allt blev fucked up. Jag vill verkligen fixa ngt, för det vore väldigt roligt. :/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jobbit med datorn ;) Hoppas den håller sig ett tag nu, jag har saknat dig :blush:

Håller med om att vi skjuter på det pga tidsbrist, men jag måste kolla upp lite scheman först.

Ska ha roligt på skivan icon_spin.gificon_spin.gificon_spin.gificon_spin.gificon_spin.gificon_spin.gificon_spin.gificon_spin.gif

Med lite tur så kommer en och annan bild från den också icon_nice.gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hehe, detsamma detsamma.

Nu kommer nog burken fungera ett bra tag framöver iaf. Jag var tvungen att formatera den med en linux skiva för att det skulle gå, vilket var lite jobbigt att få tag på... Det löste sig i vilket fall som helst.

Det enda jag ska göra nu, är att göra en DriveImage, så jag slipper göra om allt om och om igen. *HapPY*

Du får langa pics senare då ;)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Woo Gafvert! Det där ser gott ut (!)

Tråkigt det där med din dator ElgeN. Shit happens ;)

JO allt har blivet väldigt skumt nu. Jag kollar den här tråden mer å mer sällan nu. Men hoppas att det blir något innan det blir för kallt. trist å spela ex brännboll i snö(eller???)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Mkt, sant. Men om det är annat väder får man kompromissa helt enkelt. Göra ngt annat dvs.

Det blir iaf uppskjutet ett tag framöver. Vet inte exact när, men det får vi alla återkomma till antar jag.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Lite sent ute kanske..

Men jag kommer gärna om jag kan, och får.

Jag är ganska ung...

Hur ung? Och notera, detta är i Luleå.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu