Hoppa till innehåll
Anime.se

Olika anime/manga sidor, vilken är bäst ?


Gurkan
 Share

Rekommenderade inlägg

Tja!

Dem sidor jag hittat är :

 

www.anime.se

Bra Forum fast det är väl det ända ? ett fåtal nyheter också.

 

www.animanga.nu

Ser ut som dem skriver max 2 nyheter per år. Dem har väldigt mycket information om olika serier det är bra. Jag hatar verkligen deras forum så svårt att läsa i.. Forumet har massor med inlägg och trådar men ser inte ut att va super aktivt längre.

 

www.animeholic.se

Dem verkar posta nyheter dagligen den senaste tiden och några artiklar/recensioner. Dem bytte adress nyss från animefyllo mycket bra. Sen har dem piffat upp sidan lite, ser mycket bra ut.

Det dåliga är väl att dem har så få medlemmar.

 

www.bcmanga.se

Riktigt ful måste jag säga och barnslig, jo jag vet att de står 8-15 men wtf.

Första gången jag skulle gå in och bli medlem bara för att kolla runt lite så hitta jag inte den stora feta knapp där de stå Bli medlem på.

Antingen är jag blind eller så är designen så dålig att jag bara inte hitta..

Sen tycker jag det är lite av en lunarstorm kopia fast anime/manga.

Ett stort plus är ju att den är super aktiv med flera hundra medlemmar online ibland, men det stora minuset är ju att åldern/mognaden är väldigt låg.

 

Ja ! vad tycker ni ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

animecka va snygg fast för mjuk i färgerna för min smak, blek ?

Letar du efter innehåll eller en skön sida att surfa på? Jag tror du har missförstått det hela. Man kollar på anime, inte anime-hemsidor ;)

 

Jojo men det ska väl va skönt att läsa på en sida också. Om en sida har super mycket innehåll men t.ex designen är jobbig orkar jag ju inte va där iaf. :S

 

Jag tycker dem borde göra desigen lite tydligare eller hur man ska säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...