Hoppa till innehåll
Anime.se

Assassins creed hjälptråd


BäverBygghandel
 Share

Rekommenderade inlägg

förresten, jag har börjat undra.

Jag ser allt fler och fler bilder som är lika dana där kartorna ser ut som de är tagna från kartorna på spelet.

Kan man få allt utmarkerat i spelet karta? eller gör folk detta själv o sen lääger upp?

Om det går, hur gör man för att markera det på sitt xbox? :P för jag antar att det är Pc dom gjort det på :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nämen, kom igen nu, SÅ dåligt/tråkigt var det ju inte. Jag tyckte det var buskul att lubba runt på hustacken och slänga knivar på intet ont anande vakter. Var det någon som fick användning för access-codes:en man hittade i sin garderob förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var det någon som fick användning för access-codes:en man hittade i sin garderob förresten?

 

När man var inlåst en stund kunde man väl fly ut till tjejens dator för att läsa lite tidigare än normalt?

Det var väl det som var meningen eller, eller. =O

 

Jo så kan det ju givetvis vara, men jag undrade bara om någon annan hittat något spännande att använda dom till :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...