Hoppa till innehåll
Anime.se

Ace attorney: Apollo Justice (HINKVIS MED SPOILERS!!)


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

Har ni inte spelat de tre första spelen i serien ber jag er skutta till närmsta butik, inhandla ett DS och på något sätt få tag på dessa.

 

---

 

Som vi alla redan vet utspelar sig Apollos historia sju år efter Phoenix slutade, jag själv vart grovt irriterad över att Capcom valt att byta ut TV-spelsvärldens absolut fräckaste försvarsadvokat mot någon knasig liten gröngöling men jag måste nog ge efter nu och erkänna att storyn fortsätter att vara ganska intressant.

 

DOCK! Om man, liksom jag, troget följt serien när den väl kom till DS och nästan ansett sig vara "en i gänget" (xD) i originalserien kommer man få ett slag i magen utav det här spelet. Redan när jag var klar med första fallet satt jag i sängen och skrek efter Maya, Pearl, Mia, Edgeworth, Franziska, Maggey, Gumshoe (etc.), fasen... jag saknade till och med Godot! Men mest av allt vart jag irriterad över hur Phoenix har blivit... från världens absolut tuffaste försvarsadvokat till poker- och pianospelare.

 

Halvdöd insåg jag spelets näst intill enda anledning till att fortsätta spela, Trucy! Phoenix adopterade dotter Trucy Wright är magiker och riktigt underhållande, faktum är att hennes personlighet är en direkt kopia utav Maya, hon har till och med knasiga kläder på sig!

 

När spelet väl börjar i andra fallet gör flera saker mig väldigt besviken, dels så finns det små animerade och förrenderande filmsnuttar i början för att beskriva själva fallet, nu är inte inte längre växlande förrenderade bilder som vränger och har sig utan nu är det filmer som gäller!

 

När man sedan går för att undersöka den första brottsplatsen, vad finner man? Inte Gumshoe i alla fall, nej. Nu är det Ema Skye som tagit över hans roll. För er som inte bekantat er med Ema så är hon med i sista fallet i första spelet (i DS-versionen), på den tiden gick hon i High School och bad en hjälpa till att frikänna hennes storasyster, en åklagare. Visst... Ema är kul och så... men hon lyckas inte ersätta Gumshoe! Vem skall nu begå alla misstag och glömma av att hitta avgörande bevis och så?

 

Faktum är att när jag sedan stöter på ett vittne kommer det inte upp några Psyk-lås och hindrar mig, inga alls. När jag kollar in i min Court Records finner jag ingen magatama heller! Jag saknar dessa hatade lås!

 

Efter att ha kämpat mig igenom fallet och väl kommit till rättssalen känner jag att lite hopp kommer tillbaka, det är samme gamle domare som sitter kvar där uppe! I spelets första fall var det dessutom Payne som var åklagare, något som fick en att dra lite på smilbanden. Hur som helst så har allt ändrats nu när vi kör andra fallet och åklagaren är ingen mindre än någon blond fjolla som är SNÄLL!! En åklagare skall aldrig vara snäll i de här spelen!! De ska vara arga och slåss för att få sin åsikt igenom, inte sitta där och tycka synd om en och vara lite sympatisk. "Här, jag råkar elda upp lite bevis som gör din klient skyldig, bara för att du är så söt". NEJ!!!! De ska bråka! Kasta kaffekoppar på varandra, slå i bänkar, peka så det står härliga till!!!

 

Nämnde jag förresten magataman innan? Den har blivit ersatt utav något armband som på något sätt skall hjälpa en, ingen aning hur dock...

 

 

 

 

 

Nej, så långt jag kommit saknar jag verkligen alla från de första spelen. Men, jag förväntar mig att allting blir uppklarat när jag är färdig med det här spelet, har råkat läsa mig till att spelets fjärde fall kommer handla om varför Phoenix slutade som försvarsadvokat sju år tillbaka i tiden... man kan alltid hoppas att man får spela som honom i sin fina, blåa kostym och dessutom krama om sin magatama en sista gång.

 

 

Det finns dock en karaktär som förblir orörd genom alla spelet hittils! Charlie! Mias krukväxt som hon lämnade kvar i kontoret innan hon dog står fortfarande inne i det "kontor" som idag har blivit någon form av trolleristuga, "Wright's Anything Agency"...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är klart att det känns lite trist att man inte spelar som Phoenix (jag älskar ju Phoenix & C:O!) men samtidigt får man se det som en naturlig utveckling. Det är lättare att införa nya moment i dessa spel om man byter ut huvudkaraktären (magataman/armbandet, t. ex) och byter man ut huvudkaraktären kan man även passa på att byta ut resten av gänget. Det här kan jag leva med, men jag skall väl inte påstå att jag inte saknar de gamla karaktärerna. Jag hoppas att några återvänder i senare delar. (Om inte annat så gör de väl det i Perfect Prosecutor...)

 

Men ja, Gavin var lite tråkig som åklagare. Men summan av kardemumman är att Apollo Justice är ett mycket trevligt spel och var precis vad jag behövde efter att ganska nyligen ha klarat av Trials and Tribulations. Det är visserligen det nästsämsta i serien, det sämsta är tvåan, men det säger inte mig särskilt mycket. Jag älskar nämligen tvåan också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har alla spelen och tycker 3:an är bäst.

 

Det fjärde var väl okej. Men inte så lika spännade som de andra tre spelen.

Jag håller med LizZiGicLae att Gavin är tråkig. Herr Forehead var väl roligt. Men sen blev det störande, ja?. xD

 

Älskar spelen (som ni ser på min avatar <3)

 

Och längtar jävligt mycket efter Gyatuban Kenji. :3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan väl i alla fall hoppas att massor av gamla karaktärer kommer tillbaka som biroller under Apollos tid, skulle bli ganska paff om man inte fick reda på vad som hänt med resten... jag menar, det är ju en hel del karaktärer och det har gått sju år sedan man sist såg dem, saker och ting har ju ändrats.

 

Angående sämst/bäst-nivån på tidigare spel... till en början tycker jag inte att T&T var så mycket att hänga i granen, visst... vissa roliga moment och så men vissa fall (nästan alla utan det sista, som var superbt) var väldigt dåligt upplagda. Jag fann mig själv sittandes och skrek framför DSet att det saknades **** för att stänga fallet, något domaren struntade i totalt. Njae, det fanns några lösa trådar här och där i T&T, något som dock det sista fallet dock räddar lite fint.

 

Själv tycker jag att de två första spelen är de bästa, dels det första för att... ja, det introducerar allesammans samt att det första spelets fjärde fall är underbart.

 

Det andra spelet har även det übergrymma fall rätt igenom medan trean, som sagt, vart lite halvdant fram tills sista fallet. Faktum är att T&T fick mig att somna flertalet gånger... ^^;

 

 

 

Dock så är jag säker på att Apollo Justice-serien kommer att bli bättre när den väl kommer igång... är som sagt bara på andra fallet just nu.. =)

 

Det som satte pricken över i

AceVaseDestroyer.png

=3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som satte pricken över i

AceVaseDestroyer.png

=3

Ja, det var fint. Men det bästa ögonblicket i T&T var ju när Phoenix lade fram det avgörande beviset mot Godot, Pursuit-låten från ettan gick igång och det gick i "slow-motion" då Phoenix drog fram fingret. Det var grejer det!

 

Helt ultrafränt, sista fallet var riktigt guld. Ett av de bästa sätten att avsluta serien på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Apollo Justice spelet suger nästan på alla sätt.

 

Musiken är katastrof. De andra spelen var guld.

Fallen är lång tråkiga.

Och sist men inte minst att jag hatar att man måste kolla på hur deras reaktioner är när man säger nåt. Ganska störande.

 

1:ans sista fall är också ganska tråkig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Musiken är katastrof. De andra spelen var guld.

Tvåans musik var faktiskt ingenting att hurra för någonstans.

 

1:ans sista fall är också ganska tråkig.

Men vad är det jag hör? Det femte, och sista, fallet i ettan är ju guld värt! Till och med bättre än det fjärde fallet. Faktiskt. Det som är lite synd är att det gjordes i efterhand och är därför inte särskilt invävt i händelserna i de andra spelen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Musiken är katastrof. De andra spelen var guld.

 

Jag har faktiskt inte tänkt på musiken så mycket...

 

 

1:ans sista fall är också ganska tråkig.

Men vad är det jag hör? Det femte, och sista, fallet i ettan är ju guld värt! Till och med bättre än det fjärde fallet. Faktiskt. Det som är lite synd är att det gjordes i efterhand och är därför inte särskilt invävt i händelserna i de andra spelen.

Fallet är ju invävt i Apollos spel, vilket ger det gamla fallet ett pluspoäng. Det gamla vart ju grymt mycket svårare än resten i ettan i min mening, så svårt att jag till och med la ifrån mig DSet flertalet dagar innan jag bestämde mig för att utforska varenda skrymsle och vrå (klarade det senare)

 

Dock kan jag inte hålla med om att fallen är tråkigare i Apollos spel, visst... de förra hängde mer eller mindre ihop på ett eller annat sätt, men jag tror det blir bättre när fler spel kommer (längtar dessutom till fall fyra!)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tyckte om Apollo Justice, men jag tyckte INTE om att man fick nöja sig med en enda diskret referens till Maya. Bäst för dem att vi får mer Maya i Gyakuten Saiban 5! Mer Maya!

 

Två små doujins (SFW) som fick mig på bättre humör.

Spoiler
Så man i alla fall kan LÅTSAS som om han bryr sig om sina gamla vänner!

 

Hidari

Spoiler
PNTrQEmkU.gif

CpweeIMLK.jpg

ctyZQogpz.gif

LyVOqWxou.gif

OEkLnRyTh.gif

hisTdlHPp.gif

sBGdTmUts.gif

AkiczdaLJ.gif

cnUdwlNjS.gif

Voice

Spoiler
(Dålig översättning av mig.)

IYqCptXTW.gif

DXmUMzkVD.gif

UwUSelPnd.gif

kKVWuTUPa.gif

xYMPLUyiq.gif

nDbhqOuCQ.gif

gnUhjvVfU.gif

CGYoKIrBc.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Två små doujins (SFW) som fick mig på bättre humör.
Så man i alla fall kan LÅTSAS som om han bryr sig om sina gamla vänner!

 

Hidari

PNTrQEmkU.gif

CpweeIMLK.jpg

ctyZQogpz.gif

LyVOqWxou.gif

OEkLnRyTh.gif

hisTdlHPp.gif

sBGdTmUts.gif

AkiczdaLJ.gif

cnUdwlNjS.gif

Voice

(Dålig översättning av mig.)

IYqCptXTW.gif

DXmUMzkVD.gif

UwUSelPnd.gif

kKVWuTUPa.gif

xYMPLUyiq.gif

nDbhqOuCQ.gif

gnUhjvVfU.gif

CGYoKIrBc.gif

 

Sceleris! Det är din plikt att berätta vart du hittade de här någonstans! Instant högerklick-spara-som btw!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Musiken är katastrof. De andra spelen var guld.

 

Jag har faktiskt inte tänkt på musiken så mycket...

 

 

1:ans sista fall är också ganska tråkig.

Men vad är det jag hör? Det femte, och sista, fallet i ettan är ju guld värt! Till och med bättre än det fjärde fallet. Faktiskt. Det som är lite synd är att det gjordes i efterhand och är därför inte särskilt invävt i händelserna i de andra spelen.

Fallet är ju invävt i Apollos spel, vilket ger det gamla fallet ett pluspoäng. Det gamla vart ju grymt mycket svårare än resten i ettan i min mening, så svårt att jag till och med la ifrån mig DSet flertalet dagar innan jag bestämde mig för att utforska varenda skrymsle och vrå (klarade det senare)

 

Dock kan jag inte hålla med om att fallen är tråkigare i Apollos spel, visst... de förra hängde mer eller mindre ihop på ett eller annat sätt, men jag tror det blir bättre när fler spel kommer (längtar dessutom till fall fyra!)

Fall 4 på Apollo Justice är riktigt riktigt riktigt najs. Bästa fallet i spelet lätt.

 

Det blir inte en Gyakuten Saiban 5 Sceleris. ;D

Det blir Gyakuten Kenji! :O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det blir inte en Gyakuten Saiban 5 Sceleris. ;D

Det blir Gyakuten Kenji! :O

Det blir en femma. Gyakuten Kenji är ett annat spel.

Blir det. :3

 

Äg, då måste fan Gumshoe vara med.

 

Kenji och femman utvecklas samtidigt enligt Capcom själva.

 

Frågan är bara om de verkligen kommer spinna vidare på gamla karaktärer i femman <.<

 

 

 

Jo förresten, bara jag som tycker att "utforskarläget" är lite sämre i Justice-spelet? Områderna för ett objekt är ofta större än objektet själv, dessutom verkar det finnas mindre orelaterade saker att kolla på...

 

justice-exam.jpg

Från fall 2, grejerna på golvet har du en överdrivet stor sök-area, lampan och krukväxten till vänster likaså. Varför kan man dessutom inte klicka på stolen och höra Apollo nämna något om kontorets stol, eller kanske få höra Trucy säga något om att stjäla den (ála Maya i de första spelen).

 

När man sedan kan kolla in i kassaskåpet finns det två saker man kan utforska, båda två är relaterade till fallet. Dock så finns det exempelvis en fin, guldmålad porslinskatt som verkligen sticker ut, men det går inte att klicka på den för att höra någon nedsättande kommentar från Apollo.

 

Som sagt, bara jag eller har man lagt ner lite för lite tid på just de här sakerna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GAAHH!H!!

 

Jag finner inga ord! Vet inte vad jag skall säga! Efter mer eller mindre kontinuerligt spelande från det att jag började det fjärde och sista fallet är jag nu klar och är helt förtvivlad över hur bra spelet nyss blev!

 

Alla fall, utan tvåan som vart lite wtf, knöts ihop i ett vackert paket och allting fick sig ett svar till slut, lite segt dock att det börja bli någon form av familjedrama och grejer här nu med massa fjantiga cliffhangers exempelvis:

Jag skall berätta för dem att jag är deras mor när tiden är inne! Sedan vart det lite kliché-aktigt att Trucy och Apollo är halvsyskon, lite incest över det.

 

Min största besvilkelse över spelet är dock Phoenix roll i alltsammans. Visst, det blev super i slutändan men jag kan inte längre se Phoenix Wright-serien som en triologi då Phoenix har en alldeles för stor roll i det här spelet.

 

Jag förväntade mig att Apollo Justice skulle ha en ganska egen och unik historia... ungefär som Phoenix hade med sina medium.

 

 

 

 

Just nu sitter jag bara och har ångest över hur nästa spel kommer bli... något säger mig att jag riskerar att bli ganska besviken på det <.<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Nu är det gjort. Apollo Justice är avklarat.

 

*gör sig redo att hoppa undan för ruttna tomater*

 

Ord kan inte beskriva hur besviken jag är. Hela spelet var ett enda stort OBJECTION! för mig. Det ska erkännas att jag vid första fallet satt som på nålar, och jag var helspänd på vad som skulle hända härnäst; men efter andra fallet stod det klart för mig att dessa manusförfattare inte kunde komma inärheten av de gamla spelens glans.

 

Jag började ana oråd först när man träffade Trucy i början av andra fallet: en blek kopia av Maya som sysslar med trollkonster. Hon gick väl an till en början, men det dröjde inte länge tills hon gick en på nerverna på ett sätt som Maya aldrig gjorde. Jag hoppades att de andra i karaktärsgalleriet skulle ha mer substans, men därefter brakade helvetet loss. Eldoon, Wocky, gangsterfamiljen (som kan utföra sina tjänster helt öppet... varför?), student-vittnet... en efter en visade karaktärerna sina endimensionella nyllen. Spiken i kistan levererades dock av Ema Skye, från bonusfallet i första spelet; när hon dök upp slog jag näven i marken och grät "Objection!" igen och igen (aningen överdrivet).

 

Men det var mer än Ema som förde tankarna till nämnda bonusfall. Likt detta fall kändes fallen i Apollo Justice inte lika smarta som orginal-diton. Visserligen hittar jag inga egentliga plot-hole, men jag kan inte undgå att märka att överlagskvaliteten har sjunkit vissentligt. Första fallet var okej, tredje fallet var underhållande, men sista kändes bara WHUT?! Ok att Phoenix förlorar brickan, men omständigheterna under det fallet går jag inte med på! Räknas det inte för någonting att han inte hade någon aning om att beviset var falskt? Borde de inte ha ifrågasatt var beviset kom från till att börja med? Det kändes som att det hela var ett missförstånd, och att han därför var tvungen att ge upp allt han hade; sådana plot-twistar är jag inte alls förtjust i.

 

Även spelmekaniken har försämrats. Är det bara jag som saknar funktionen att kunna presentera personer som bevis? Att psyklåsen saknas kan jag förstå, men det hade varit kul om Phoenix hade kunnat låna ut sin manick till Apollo. Dock måste det erkännas att Apollos armband fyllde en ypperlig funktion i gejmpläjen, även om idén med armbandet själv inte var någon höjdare.

 

Det största anledningen för att jag inte kan se detta som en trovärdig uppföljare är dock något som andra tidigare har nämnt här. Var är Maya? Och Pearl? Om minnet inte sviker betydde Maya ganska väldigt mycket för Phoenix, ändå ser man inte röken av henne. Borde hon inte ha stått brevid under hans rättegång, som hon alltid gör? När han tar fram sin psyklås-sten (varför kommer jag inte ihåg vad den heter...?) nämner han bara att han hade fått den "under ett tidigare fall". Det är som om hon aldrig existerat! Det finns ingen chans att han bara skulle glömma henne sådär.

 

Phoenix Wright slutade för mig efter tredje spelet. Det var en avslutning som fick mig att fälla tårar, en som satte stop för serien med stil. I och med Apollo Justice har de dragit upp denna välbegravd häst, flått den och slängt den i leran. För mig är hela spelet är fanfic, en AU, en alternativ storyline; problemet är att jag tror inte att många andra fans ser det så. Som bevis för mitt påstående kan jag dock säga att det inte är samma person som ligger bakom Apollo som Phoenix; orginalförfattaren stod nämligen listad som "Original Creator" i sluttexten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ Hikari no Hohenheim här ovanför:

 

Håller med dig på många av punkterna (inte minst saknar jag att man inte kan presentera profiler), men sedan får vi inte glömma att detta en första spelet i en ny serie så med lite tur blir det antingen som så att Phoenix försvinner och det blir ett renodlat Apollo Justice-spel, eller så drar Phoenix med sig Maya & C:o och det blir ett "vanligare"...

 

Sedan kan jag inte direkt säga att det inte fanns några som helst tecken på Feyarna. Visst, jag kan inte minnas att namn nämns men jag vet att bla. Trucy refererar till Maya och resten en eller två gånger i dialogerna. Sedan, i andra fallet när man möter Phoenix på sjukhuset och "utforskar" högarna med filmer så kommer det upp en ganska tydlig referens till Feyarna, speciellt när Phoenix säger att "en han gammal vän skickar dem till honom", och eftersom det är serier i samma anda som "The Steel Samurai" som ligger i högarna är jag ganska säker på att han syftar på Maya, eller Pearls.

 

Just det, Maya borde vara ganska gammal när det här spelet tar plats, 25 eller så.

 

 

 

Som sagt, för att vara ett PW-spel är det en besvikelse imo, men som spel är det ganska okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan kan jag inte direkt säga att det inte fanns några som helst tecken på Feyarna. Visst, jag kan inte minnas att namn nämns men jag vet att bla. Trucy refererar till Maya och resten en eller två gånger i dialogerna. Sedan, i andra fallet när man möter Phoenix på sjukhuset och "utforskar" högarna med filmer så kommer det upp en ganska tydlig referens till Feyarna, speciellt när Phoenix säger att "en han gammal vän skickar dem till honom", och eftersom det är serier i samma anda som "The Steel Samurai" som ligger i högarna är jag ganska säker på att han syftar på Maya, eller Pearls.

Måste ha missat dessa referenser totalt, speciellt att Trucy nämner något. Angående filmerna har han väl flera gamla vänner som skulle kunnat skicka dem; i själva verket trodde jag han snackade om Will Powers, han som spelade Stålsamuraien.

 

Personligen hade jag sett att spelet utspelade sig helt skillt från Wright & Co, på en helt annan plats och med helt andra karaktärer. Då hade de verkligen kunnat starta på nytt, och Phoenix skulle kunnat nämnas som en legendarisk advokat. Hade varit bättre än att slita ut hjärtat på serien som de gjorde. Till nästa spel hoppas jag på att antingen 1. De går ifrån Phoenix och Apollo helt och hållet och startar en ny historia eller 2. Att exempelvis Maya vaknar upp och upptäcker att Apollo bara var en dröm.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äsch, det var väl inga fel med Apollo Justice. ;) Jag tyckte då att det var all right, jag har inga andra klagomål annat än att jag saknade Maya. Och Pearl. Och Edgeworth. (Snyft.) Så i nästa spel hoppas jag (säkert förgäves) på att de kommer tillbaka -- 25 år är ju ingen ålder på en klärvoajant sidekick!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan kan jag inte direkt säga att det inte fanns några som helst tecken på Feyarna. Visst, jag kan inte minnas att namn nämns men jag vet att bla. Trucy refererar till Maya och resten en eller två gånger i dialogerna. Sedan, i andra fallet när man möter Phoenix på sjukhuset och "utforskar" högarna med filmer så kommer det upp en ganska tydlig referens till Feyarna, speciellt när Phoenix säger att "en han gammal vän skickar dem till honom", och eftersom det är serier i samma anda som "The Steel Samurai" som ligger i högarna är jag ganska säker på att han syftar på Maya, eller Pearls.

Måste ha missat dessa referenser totalt, speciellt att Trucy nämner något. Angående filmerna har han väl flera gamla vänner som skulle kunnat skicka dem; i själva verket trodde jag han snackade om Will Powers, han som spelade Stålsamuraien.

 

Personligen hade jag sett att spelet utspelade sig helt skillt från Wright & Co, på en helt annan plats och med helt andra karaktärer. Då hade de verkligen kunnat starta på nytt, och Phoenix skulle kunnat nämnas som en legendarisk advokat. Hade varit bättre än att slita ut hjärtat på serien som de gjorde. Till nästa spel hoppas jag på att antingen 1. De går ifrån Phoenix och Apollo helt och hållet och startar en ny historia eller 2. Att exempelvis Maya vaknar upp och upptäcker att Apollo bara var en dröm.

 

 

Jag hoppades också att Apollo justice skulle vara en helt ny spelserie, sedan såg jag att Phoenix var med och tänkte något i stil med "... okaj, han gör väl bara lite cameo, no big deal"... så förfärligt fel jag hade...

 

 

Äsch, det var väl inga fel med Apollo Justice. ;) Jag tyckte då att det var all right, jag har inga andra klagomål annat än att jag saknade Maya. Och Pearl. Och Edgeworth. (Snyft.) Så i nästa spel hoppas jag (säkert förgäves) på att de kommer tillbaka -- 25 år är ju ingen ålder på en klärvoajant sidekick!

 

Gumshoe då? Jag grät nästan manliga tårar när man äntligen fick se honom i slutet!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 years later...

Phoenix Wright slutade för mig efter tredje spelet. Det var en avslutning som fick mig att fälla tårar, en som satte stop för serien med stil. I och med Apollo Justice har de dragit upp denna välbegravd häst, flått den och slängt den i leran. För mig är hela spelet är fanfic, en AU, en alternativ storyline; problemet är att jag tror inte att många andra fans ser det så. Som bevis för mitt påstående kan jag dock säga att det inte är samma person som ligger bakom Apollo som Phoenix; orginalförfattaren stod nämligen listad som "Original Creator" i sluttexten.

Undrar om Capcom håller med, med tanke på att Ace Attorney 5 inte är Apollo Justice 2. Lustigt förresten att det inte är AJ2, för jag läser att AJ2 sålde jättebra i Japan. Och att AA5 "will not see full involvement from series creator, Shu Takumi, who is busy with Professor Layton vs. Ace Attorney".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...