Hoppa till innehåll
Anime.se

Jag har en blogg!


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

Efter att ha fått lite utrymme på en av avathars servrar sen över en månad tillbaks, tog jag mig äntligen tiden att ordna till bloggen och börja skriva. Adressen är http://rori.mecha.se

Mer om blogmecket kan ni läsa om där ;)

Har bara en post nu, men känner redan att texten bara vill flöda ut ur mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För jag vet att jag förr eller senare kommer få läsare som inte kan svenska, och då känns det mer rätt att redan från början skriva på engelska.

Vad ska du skriva om för att locka internationella läsare (eller för den delen locka läsare som inte känner dig)?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför engelska?

Jag gissar på att flaskis vill smälta in i den ännu större mängden engelsmän på nätet, att försöka dölja sig bland oss ynka antalet svenskar är mycket mer ansträngande...

 

<.<

 

Nejdå, alltid roligt med internationella bloggar... även ifall jag inte brukar läsa några speciellt ofta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För jag vet att jag förr eller senare kommer få läsare som inte kan svenska, och då känns det mer rätt att redan från början skriva på engelska.

Vad ska du skriva om för att locka internationella läsare (eller för den delen locka läsare som inte känner dig)?

Tänkte mer att jag ändå snackar rätt så ofta med ett gäng bloggare som läser varandras bloggar, och jag har alltid varit den i mängden som inte har en blogg, så valet av språk var rätt så självklart för mig. Det är ju inte precis som om vår engelskakunskap i Sverige är dålig ;p

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...