Hoppa till innehåll
Slajmost

Dreamhack?

Rekommenderade inlägg

Ja! Då var här igen för att höra om några här ska dra till dreamhack (JA! Jag vet att detta är ett anime forum för de behöver man inte gilla att lira eller vad man nu annars gör på Dreamhack) då de är snart dags, även inom framtiden våre sjukt najs ifall några här ska dit :-D.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Jag har haft min dreamhackperiod.

Jag har aldrig haft den men precis som med mens så kommer jag aldrig att få den heller, såvida inte något väldigt märkligt händer...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag har varit på 3 st dreamhack och den första gången var helt klar den roligaste. Sen har det bara gått utför.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Jag har varit på 3 st dreamhack och den första gången var helt klar den roligaste. Sen har det bara gått utför.

Samma som för mig då. Fast jag gillade winter 2004 och 2006, men inte 2005.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Hur ser det ut på DH i år? Börjar intresset dala? Eller har det måhända ökat?

Kommer ju bara fler och fler spel så fler tävlingar borde det ju också komma. Hej!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Inge Dh nu. Har bara varit på ett DH2k!

Men ett till ska det nog bli blir "stor". Hoppas bara man får med sig sina gammla clan polare.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Hur ser det ut på DH i år? Börjar intresset dala? Eller har det måhända ökat?

Kommer ju bara fler och fler spel så fler tävlingar borde det ju också komma. Hej!

De har ökat stort nu till vinter. Grymare å grymare för varje år.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Har du testat bth spelet (tyvärr har jag glömt vad det heter, man skjuter ner fiender och deras spawnbyggnader), är iaf en av mina lärare som har gjort det. Fick test köra det på en programmeringslektion, grymt kul imho.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Har du testat bth spelet (tyvärr har jag glömt vad det heter, man skjuter ner fiender och deras spawnbyggnader), är iaf en av mina lärare som har gjort det. Fick test köra det på en programmeringslektion, grymt kul imho.

Du menar Savage 2? De är FPS och startegi spel som ungefär i DOTA fast med lite FPS still.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

nej inte det, utan man är två spelare, en styr ett skepp och den andra styr ett litet skepp som åker runt skeppet och skjuter (eller ja båda kan skjuta), sen ska man sammarbeta om att ta ut fienderna och deras baser.

Man åker runt en planet, inte helt olikt ett xbox 360 spel som nyligen kommit ut men som ja glömt vad det heter.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu