MathJuice Skrivet januari 28, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2024 Eyyy! *Finger pistols* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2024 "Some men just want to watch the world burn." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2024 Ute med Fåården Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2024 Jag trodde att jag kanske visste vad det var, men nu tror jag att jag vet att jag inte har någon aning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 29, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2024 Then it looks like we're at a standoff... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 30, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2024 Bon Bijou! 🗿 *Vine Boom SFX* 🗿 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 30, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 30, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2024 I code:realized what this is Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet januari 30, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2024 Det var som fan, jag har sett första avsnittet. Inget som helst minne av det dock. Eller nej, nu har jag svaga ekon av ett minne av någon fånig anime med Frankenstein och liknande figurer som bishōnen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet januari 30, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 30, 2024 Stämmer bra det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet januari 31, 2024 Anmäl Share Skrivet januari 31, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 1, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 1, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 2, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2024 Nisekoi?? Jag vill minnas såna diagonala ränder på skolväggarna i Nisekoi. Och det skulle väl passa med polisinsatsstyrkan i och med "polisdottern". 🤔 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet februari 2, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2024 Trodde någon skulle känna igen den klassiska giffen... rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2024 Klassiskt för en, nyhet för annan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 2, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2024 space dandy? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2024 Ingen Dandy så långt mitt öga kan se! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 2, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 2, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2024 ”– Du var med om en olycka. Jag är rädd att du aldrig kommer att kunna gissa animen igen. – NEEEEEEEEEEEEEEEJ!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 3, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2024 ”– Så taskigt... – Vi vet vilken anime det är… – Men ingen lyssnar på oss!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet februari 3, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 3, 2024 Jag kan med säkerhet i alla fall säga att jag aldrig sett den här serien. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 4, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2024 Skatta dig lycklig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet februari 4, 2024 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2024 Rokudōs kvinnor heter den, och det är nog lika bra att ni inte sett den. Ny anime! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg