Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen


Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

8 minuter sedan sa Klibbnisse:

Googlade lite och hittade det! Baby Steps!

Rätt svar går till Google! Det är Baby Steps, en tennisanime om en plugghäst som använder sina analys- och anteckningsförmågor till att bli tennisproffs och dejta skolans sportiga blondin.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tänkte nu när Google ändå fick rätt svar att jag skulle låta Google välja genom att bara plocka den första serie som dyker upp när man googlar "anime"... insåg dock omedelbart att One Piece skulle bli för lätt. Så här kommer något annat istället!

image.thumb.jpeg.6c05de7990dc2b72832753454842adc6.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

gissaanimen.jpg

”– Om du inte lägger upp en ny ledtråd så visar jag alla
vad du har i den dolda mappen på D:\.
– J-jag vet inte vad du pratar om.
– Femhundra gigabyte vtub-...
– OKEJNYBILDKOMMERHÄR”

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerade)

Är det någon nyrelease av Now And Then, Here And There?

Den 2024-02-29 vid 18:14 sa Sceleris:

Om jag ska vara ärlig: i båda fallen blev jag väldigt förvirrad av bildproportionerna. 😛 Typ "det ser ut som gammal TV-anime, men det är i bredbild istället för 4:3..."

Jag var också förvånad, tänkte att jag inte kunde minnas att Naruto var bredbild, men det verkar som att någon bestämde sig för att croppa Naruto till 16:9 i vissa moderna releaser.

Redigerad av Klibbnisse
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min första tanke var den där Makoto Shinkai-filmen från 20 år sedan som jag aldrig såg, The Place Promised in Our Early Days, den handlade väl om något med ett "torn"? Och Shinkai-färgläggning.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

18 minuter sedan sa Sceleris:

Min första tanke var den där Makoto Shinkai-filmen från 20 år sedan som jag aldrig såg, The Place Promised in Our Early Days, den handlade väl om något med ett "torn"? Och Shinkai-färgläggning.

Icke den heller.

 

QTBMRqv.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

9 timmar sedan sa Sceleris:

Min första tanke var den där Makoto Shinkai-filmen från 20 år sedan som jag aldrig såg, The Place Promised in Our Early Days, den handlade väl om något med ett "torn"? Och Shinkai-färgläggning.

Det gjorde den, en gammal favorit hos mig på den tiden det begav sig. Fast tornet var i princip gjord av en enorm spegel och hade i princip ingen synlig topp.

Jag tänker det i övrigt gissa väldigt vagt igen på en där manhwa-serien som hette typ "battle tower" eller "tower of the gods" eller något sånt som alla fullkomligt älskade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...