Klibbnisse Skrivet april 13, 2024 Anmäl Share Skrivet april 13, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 13, 2024 Anmäl Share Skrivet april 13, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 14, 2024 Anmäl Share Skrivet april 14, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 17, 2024 Anmäl Share Skrivet april 17, 2024 Jag är genuint överraskad att ingen tagit den här ännu. Huvudpersonen har till och med varit på bild. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 17, 2024 Anmäl Share Skrivet april 17, 2024 har två serier jag tänker på men kommer inte ihåg namnet på en av dem så får kolla upp det senare, den jag kommer ihåg namnet på är tamako market Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 17, 2024 Anmäl Share Skrivet april 17, 2024 1 timme sedan sa Smaruc: har två serier jag tänker på men kommer inte ihåg namnet på en av dem så får kolla upp det senare, den jag kommer ihåg namnet på är tamako market Tyvärr fel, men ändå rätt bra gissat. Har fått slut på mina förberedda bilder, så jag får väl skramla fram en ny på den kanske mest framträdande karaktären från serien... vänta en sekund bara. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 17, 2024 Anmäl Share Skrivet april 17, 2024 Kumamiko - girl meets bear var den andra serien jag tänkte på. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 18, 2024 Anmäl Share Skrivet april 18, 2024 Wow, fan vad jag inte minns nåt från Kumamiko! Den där snubben är helt borta. Allt jag minns (annat än att det är en björn och en miko) är att den blyga tjejen suktade efter storstan och gjorde små framsteg under seriens lopp och i sista avsnittet så fick hon ett återfall och budskapet kändes som "you tried your best, and you failed miserably. The lesson is: never try". Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 18, 2024 Anmäl Share Skrivet april 18, 2024 8 timmar sedan sa Smaruc: Kumamiko - girl meets bear var den andra serien jag tänkte på. Ja för fanken! 7 minuter sedan sa Sceleris: Wow, fan vad jag inte minns nåt från Kumamiko! Den där snubben är helt borta. Allt jag minns (annat än att det är en björn och en miko) är att den blyga tjejen suktade efter storstan och gjorde små framsteg under seriens lopp och i sista avsnittet så fick hon ett återfall och budskapet kändes som "you tried your best, and you failed miserably. The lesson is: never try". Jag hade också glömt av stora delar av handlingen, även om de två huvudkaraktärerna ändå fått bo kvar i minnet. Precis som den där reklamlåten de spelar in senare i serien. Men nu när jag googlade lite i samma veva som jag körde bilderna så upptäckte jag slutet var extremt kontroversiellt, så pass att mangatecknaren uttryckte sin besvikelse över slutet av animen. Uppenbarligen skall detta ha lett till att slutet på serien var marginellt annorlunda på Blu-Ray releasen, och att den ena OVA:en ändå hintar på att både björnen och tjejen kommer resa till Tokyo ändå. Så budskapet ändrades lite, lite i slutändan. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 18, 2024 Anmäl Share Skrivet april 18, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 18, 2024 Anmäl Share Skrivet april 18, 2024 Kuma Kuma Kuma Bear? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 18, 2024 Anmäl Share Skrivet april 18, 2024 3 timmar sedan sa Sceleris: Kuma Kuma Kuma Bear? Japp! körde vidare på björntemat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 19, 2024 Anmäl Share Skrivet april 19, 2024 12 timmar sedan sa Smaruc: Japp! körde vidare på björntemat Var den där serien något vidare? Minns att jag såg (och förmodligen droppade) den en gång i tiden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet april 19, 2024 Anmäl Share Skrivet april 19, 2024 4 timmar sedan sa Klibbnisse: Var den där serien något vidare? Minns att jag såg (och förmodligen droppade) den en gång i tiden... Har faktiskt inte sett den själv, den råkade bara vara nära kumamiko så jag tog den men har funderat på att se den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet april 19, 2024 Anmäl Share Skrivet april 19, 2024 5 timmar sedan sa Klibbnisse: Var den där serien något vidare? Minns att jag såg (och förmodligen droppade) den en gång i tiden... Jag tycker mycket om den! Söt och avkopplande slice of life i en isekaivärld där den övermäktige huvudkaraktären gör allt hon kan för att leva ett lugnt och stillsamt liv med sina björnar. Lägg dock märke till att första avsnittet är typ en "pilot", det som händer i den har ingen koppling till den faktiska serien som startar på avsnitt två. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 19, 2024 Anmäl Share Skrivet april 19, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 19, 2024 Anmäl Share Skrivet april 19, 2024 (redigerade) 6 timmar sedan sa Raccomunk: Jag tycker mycket om den! Söt och avkopplande slice of life i en isekaivärld där den övermäktige huvudkaraktären gör allt hon kan för att leva ett lugnt och stillsamt liv med sina björnar. Lägg dock märke till att första avsnittet är typ en "pilot", det som händer i den har ingen koppling till den faktiska serien som startar på avsnitt två. Hmmm...kanske får ge den en chans till om det råder torka på i min "att se lista". 6 timmar sedan sa Sceleris: Är inte det där den lilla roboten från Star Wars högst uppe, andra till vänster? (Tror för övrigt att jag sett den hör, för den nakne figuren med afrokrull är extremt bekant. Redigerad april 19, 2024 av Klibbnisse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 19, 2024 Anmäl Share Skrivet april 19, 2024 13 minuter sedan sa Klibbnisse: Star Wars Star Wars är fel! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 19, 2024 Anmäl Share Skrivet april 19, 2024 39 minuter sedan sa Sceleris: Star Wars är fel! Attans! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 20, 2024 Anmäl Share Skrivet april 20, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 20, 2024 Anmäl Share Skrivet april 20, 2024 (redigerade) Är det möjligtvis Dogs Kobos inte fullt så lyckade "Wataten"? Redigerad april 20, 2024 av Klibbnisse +förakt 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 20, 2024 Anmäl Share Skrivet april 20, 2024 48 minuter sedan sa Klibbnisse: Wataten Rätt! Ack, jag som i princip valde den för @MathJuices skull! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 20, 2024 Anmäl Share Skrivet april 20, 2024 2 timmar sedan sa Sceleris: Rätt! Ack, jag som i princip valde den för @MathJuices skull! Då får grabben vara på hugget! Kör vidare på samma kläd-tema för förra bilden! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet april 20, 2024 Anmäl Share Skrivet april 20, 2024 Finns det någon annan än Bocchi (...the Rock) som har en rosa träningsoverall? 🤔 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet april 20, 2024 Anmäl Share Skrivet april 20, 2024 3 timmar sedan sa Sceleris: Finns det någon annan än Bocchi (...the Rock) som har en rosa träningsoverall? 🤔 Ingen som jag kan komma på, bollen är din. Lycka till att fylla kvoten av träningsoverallsserier! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg