MathJuice Skrivet maj 11, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2024 Noeh! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 11, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 11, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2024 Kakegurui heter den, @Klibbnisse. Netflix-anime om gambling i skolmiljö. Jag har inte sett den, men den ser ju väldigt intensiv ut. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 12, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2024 Ah, nu när du säger det. Har säkert sett någon bild för serien någonstans. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet maj 12, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2024 Där satt den. Visste dock inte att den var Netflix-producerad. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2024 32 minuter sedan sa MathJuice: Visste dock inte att den var Netflix-producerad. Det är väl det enda stället där man kan se den! Eller du menar väl inte att...!? 😱 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 12, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 12, 2024 ”Vadå ’ingen bra anime till tråden’? Du gissade rätt, då måste du lägga upp en ny! Det är lagen!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 13, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2024 ”Kusogaki är ju inne nu, vill du att jag retar dig för din dåliga animesmak?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 13, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2024 Love Hina? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 13, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2024 Inte Love Hina. ”– Då gissade han på Love Hina, men jag sa- – Herregud, måste du verkligen få alla våra samtal att handla om Gissa animen-tråden?” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 13, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 13, 2024 *- ** -* *- *- =* *^ *} -* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 14, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2024 7 timmar sedan sa Raccomunk: *- ** -* *- *- =* *^ *} -* Om det där var en gissning så vill jag nog att du är mer uttrycklig. Om det däremot bara var din katt som gick på ditt tangentbord: Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 14, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2024 34 minuter sedan sa Sceleris: Om det där var en gissning så vill jag nog att du är mer uttrycklig. Om det däremot bara var din katt som gick på ditt tangentbord: Det var mitt försök att avbilda ett gäng asterisker som krigar med varandra. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 14, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2024 20 minuter sedan sa Raccomunk: Det var mitt försök att avbilda ett gäng asterisker som krigar med varandra. Aha! Ja, Skolkrigsstaden Asterisk ä.k.s. Asterisk War är korrekt, medan Asterisk Orgy som jag misstänkte att du menade var fel. (På fler sätt än ett.) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 14, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 14, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2024 Love Hina? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 14, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 14, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 15, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2024 Bild på huvudkaraktären, men Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 15, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet maj 15, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2024 Jag säger som Sokrates: det enda jag vet är att jag ingenting vet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 15, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 15, 2024 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 16, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 16, 2024 The Greatest Demon Lord Is Reborn as a Typical Nobody Kör en ny serie då Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 17, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2024 (redigerade) Made in abyss... Är det nog inte, roboten hade ju normala fötter. Så då måste det rimligen vara Love Hina? Redigerad maj 17, 2024 av Klibbnisse Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet maj 17, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2024 Love Hina Made in Abyss stämmer! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet maj 17, 2024 Anmäl Share Skrivet maj 17, 2024 Är det? Wtf? När i serien är det här? För jag var stensäker på att fötterna var normala på robotgrabben... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg