Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet december 8, 2012 Ah, det är ju Divergence Eve. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dark-Zakiya 23 Anmäl inlägg Skrivet december 9, 2012 rätt. trorde jag va den ända som sett på den här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet december 9, 2012 Har Sceleris stavat fel!? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 9, 2012 K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet december 9, 2012 Trodde inte många såg den serien (ingen pratar om den), men jag hade fel, och K är rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 9, 2012 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 10, 2012 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saya 77 Anmäl inlägg Skrivet december 10, 2012 Chrono Crusade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
wilfried 140 Anmäl inlägg Skrivet december 10, 2012 Rätt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saya 77 Anmäl inlägg Skrivet december 12, 2012 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Kidaw 32 Anmäl inlägg Skrivet december 13, 2012 full metal panic? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet december 13, 2012 caanan kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Blå 46 Anmäl inlägg Skrivet december 13, 2012 Pumpkin Scissors? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saya 77 Anmäl inlägg Skrivet december 13, 2012 caanan kanske? Du din grönsaksätare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 21, 2012 Dread bad mig lägga upp en bild, och vem är jag att säga emot? (Bilden representerar även mitt och Dreads förhållande.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dark-Zakiya 23 Anmäl inlägg Skrivet december 21, 2012 LOL Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 22, 2012 "Men gissa dååå!" "Men gissa dååå!" Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Båtsman 7 Anmäl inlägg Skrivet december 22, 2012 Påminner mig lite om Umisho, men jag tror inte att det är den... Mest för att jag inte känner igen karaktärerna. Men det kanske är några sido-karaktärer som bara är med i ett avsnitt eller så?Är det Umisho? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 23, 2012 Inte Umisho. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Voffe 85 Anmäl inlägg Skrivet december 23, 2012 Fy skam. Jag vet ju vilken det är, men jag kommer vara borta från datorn en vecka... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 23, 2012 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Blå 46 Anmäl inlägg Skrivet december 23, 2012 Itsudatte My Santa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 589 Anmäl inlägg Skrivet december 23, 2012 HO HO HO! Klart det är rätt, Blå har bollen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Blå 46 Anmäl inlägg Skrivet december 25, 2012 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet december 25, 2012 hmm, seirei no moribito kanske? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter